maritime kysten 19

Memphis som er særlig bomull. Slag når hun har en vis en fyr rengjøre bakken med en pchit pchit og en tannbørste i den største av de stille. Eller deretter når hun har en visning av en fyr på tvers av veien med en lastebil og et stort banner som var å flyte en stor amerikansk flagg i ryggen. Det er også morsomt. Ouiiii jeg vet som skjuler den sosiale elendighet blablabla. Men i ekte slag objektivt, ser du at det er morsomt. Skriv inn gutta er noen ganger morsomme slag hvor de snakker og alt de er morsomme de gir fiskeri. Voila. Deretter så jeg vil ikke føttene til Usa før minst et tiår, sa jeg til meg selv at det var kult å få gode tips. Det var derfor den walis tårnet som er det høyeste tårnet i byen, det var det høyeste tårnet i verden før fremveksten av Asia derfor nå de sier at det er det høyeste tårnet i den vestlige verden. Ca får meg til å le for hver gang den superlativer som som i modus det høyeste tårnet av fremvoksende land eller det høyeste tårnet bygget av menn i alderen mellom 23 og 56 år, eller den mest høyt tårn bygget av et team av som de fleste var venstrehendte eller selv det høyeste tårnet i verden uten å telle byene på mer enn 4 millioner innbyggere eller det høyeste tårnet bygget av folk der minst én av de første navnene besatte bokstaven C. enormt. Deretter til en pris av 20 euro uten reduksjon, vi klatre ved et løft på toppen av dette delirium. Første morsomme triks: Amish-folket. Det var av Amish-folket. Du vet dette fellesskapet (Sveits til opphavet) hvis medlemmer kle alle slike og live uten elektrisitet i autarky litt. Bah det er i hadde 6. Tre par. Vi ville ha sagt på nissens gutta fordi de var små med et spenn av skjegg, en halm hat, hår som har en form bisarre, en vest av jakke i svart drakt, svart bukse, blå skjorte. Kvinner har de et forheng og en lang svart kjole. De 6 var kjede seg ihjel. Det er synd, fordi disse menneskene ikke har bil og flytte i en hest og vogn. Lucy har fortalt meg at hvis du for eksempel går til Zoo, t es at å se hest og vogn før. Men bra av kuppet jeg sier at det er en halmristerne hva for dem. Hvis det er å gjøre det shit det er relou antar jeg. Når de taler de knurrer. Det er morsomt. Det er som i USA som du kan se tips som ekte. Hva slags fellesskap for ulike som er her og hele verden bryr seg. I ekte det er som meg som badait på dem Hein, den andre de foutaient. M hadde blitt bedt om å sette (allerede), og jeg ser sin far i bunnen som ikke bare bjørner den berømte t- skjorte rød men han også over Jersey slag i vest/vest som setter spillere. Det en annen turist-TIPS: en tur på lekter i byen i midten av skyskrapere og deretter på Lake Michigan også å se byen langt. Ærlig talt, for vakre også. Den er for vakker. Deretter midt i det hele er det selvfølgelig Trump Tower, reist et slikt hanen, det er den vakreste, den Høieste, den mest strålende og deretter bah vi tar i foto i front av hva. Hotellet der s er gjort myrde Martin Luther King (snille nøyaktig på nivå med den hvite ting like over bilen der), deretter uten overgang mig er det et triks som har merket meg med Usa (til slutt i ekte det er full av triks). Form det har to som jeg ønsker her å sett i lys hvis du lar meg. Allerede, rapporten til miljøet. Så bra. Vi vet av kuppet at USA i form av forbruk og forurensing som er BOF omkring. Etter i ekte det er verre. Slag det er land i Asia for eksempel der gutta har absolutt ingen respekt for miljøet og svingende deres tips bokstavelig talt overalt i flygende kulene SEK (cf Thailand). Men i ekte kan vi si at det er en viss sammenheng mellom hva slags utvikling av landet si og deretter rapporten til miljøet. Til slutt i ekte jeg ikke vet om det er et spørsmål om utvikling og deretter jeg har laziness å gå tilbake i denne debatten. Alltid er det som. I USA, de har ikke alle de samme utdanning som vi sammenlignet med at. Snille og vi vil huske alle av selvbedrag som vi inculquait har lang tid og som er nå av reflekser for oss snille ikke la vannet renne når vi vasker hender eller at vi pusser tennene, nemlig at jakt av vann bruker av drikkevann derfor sikre mindre på utveksling i pissant i dusjen, sortere Siden 1945 minst, verden lever i amerikansk tid, enten av modi, musikk, filmer eller økonomisk suksess, til tross for den periodiske kriser. I tillegg, den 11. september 2001 har vært det mest omtalt hendelse for alle klokkeslett, summit av en bølge av dominerende kraft. Mens valget av Barack Obamas valgkampanje har rapportert en annen gang. Imidlertid så tidlig som 1900, analytikere framkalt av Americanization av verden med en angst i forhold, og det bør ikke glemmes at den franske revolusjon ble innledet av den amerikanske revolusjonen med et par grunnleggelsen tekster. Disse få eksemplene viser at siden fødsel, USA har tjent som modell, en stang av attraksjonen for utflyttere av alle origins, selv før til å spille en aktiv rolle i saker av verden. Denne boken ikke søker å behandle bare påvirkning av USA i verden, men for å forstå alle de interne kilder som har formet den sistnevnte fra 1776 til våre dager. Av meufs til hår og rednecks. Avfall, ikke lanseringen av land, slå av lyset når du deler et rom, fordel den gange og transport i felles, heller enn bil, utvikle compostes i sin hage, tenker å gå til Carrefour med posen ellers vil vi måtte kjøpe et papir i det.... Og så var det skolen som er satt også ved å organisere samlingen av pluggene på sylindrene for gjør jeg vet ikke hva (ja i sannhet hvorfor fucking? Jeg har aldri forstått) eller deretter av resirkulering konkurranse av avfall, uten å telle avfall planter som vi besøkte, og da husker jeg at det var lært rett vinkel hva slags avfall vil gi hva og eventuelle (plast flasker = POLAR jakker). Og det er også alle de strategier som de har utviklet for ikke tåle temperaturer litt ekstreme i modus lukke lukkerne. dagen, åpne vinduet om natten og drikke regelmessig om sommeren for å ikke dø av varme og deretter for vinteren setter polar jakker, deres alle i en samme deler og riv deretter brødene i si at det er verre andre steder, og som i det minste var et tak. I USA, ingenting av alle som finnes. Det er mye mer enkelt: Når det er varmt, clim til blokkene. Når det er kaldt, Varmeanlegg til ballen. Det er ingen offentlig transport derfor bil. Lys = tent. Hele tiden, selv i natt (for å hindre tyver eller hvis du noen gang TE elektrisk å gå vann likesom). Ingen sortering av avfall. Finnes ikke. Og deretter virkelig snille dem bra. Ikke bare er de la vannet kjører når de vasker tenner eller at de savonnent, enten, men i tillegg er de veldig sinte som vi ikke nødvendigvis. Meg i ekte jeg slå av vann fra dusjen når jeg såper (Endelig tror jeg fordi fordømte det er ikke på hele tiden av dagen min som jeg merker det mest), men etter at hvis jeg ser noen som ikke å gjøre jeg buffere. Men dem, de får virkelig ikke at vi kan slå det av. Mor til Lucy hun hadde gjort til meg", men du har ikke kald ??? ". Snille... ikke... og mer ekte når jeg mener det er helt normalt å slukke fordi hvis det fortsetter å strømme, såpe som du du kommer direkte med vann slag det helt mot produktiv... Til slutt vet jeg ikke. Og da den samme, du kommer i en super marked, de er delirium en artikkel/en pose. Av kuppet du igjen med 10000 plastposer. Og alt er pakket i tillegg. Noen som helst. Den andre gode tips også c er maten. Men det er ikke at Chicago Hein. Vent men stopp. Jeg har ikke talt av Bouffe jeg ikke tro det. Usa. Der, det er et triks som de har forstått er at antallet nødvendigvis premium på kvalitet. For meg er det mitt credo derfor allerede jeg ble erobret. At det enten til restau, blant folk i butikker og hva er satt i, foran, C er antallet. Dessuten, force er å se at kvaliteten ikke er satt til side og det er det som er det engineering. Maten er god. Produktene er bra. Deretter oppmerksomheten Jeg sier ikke at det er grønn, bio, gebyrer og at jeg nødvendigvis spiste av kyllinger som hadde som to ben. Men det er gode produkter i form av smak. Snille fordi til dem, i slutten de har samme praksis på vi i enten. Slag det er samme dyr, som gir melk og derfor av ost. Fucking de elsker ost det er pleeeeein triks til stekt ost og alt. Faktisk, USA ser ut som barn. Slag er at av Bouffe som flett nødvendigvis til barn. Og til meg derfor. Snille de har ideer om mat som bare barn bevisstløs ville ha: for eksempel er Memphis som er særlig bomull. Slag når hun har en vis en fyr rengjøre bakken med en pchit pchit og en tannbørste i den største av de stille. Eller deretter når hun har en visning av en fyr på tvers av veien med en lastebil og et stort banner som var å flyte en stor amerikansk flagg i ryggen. Det er også morsomt. Ouiiii jeg vet som skjuler den sosiale elendighet blablabla. Men i ekte slag objektivt, ser du at det er morsomt. Skriv inn gutta er noen ganger morsomme slag hvor de snakker og alt de er morsomme de gir fiskeri. Voila. Deretter så jeg vil ikke føttene til Usa før minst et tiår, sa jeg til meg selv at det var kult å få gode tips. Det var derfor den walis tårnet som er det høyeste tårnet i byen, det var det høyeste tårnet i verden før fremveksten av Asia derfor nå de sier at det er det høyeste tårnet i den vestlige verden. Ca får meg til å le for hver gang den superlativer som som i modus det høyeste tårnet av fremvoksende land eller det høyeste tårnet bygget av menn i alderen mellom 23 og 56 år, eller den mest høyt tårn bygget av et team av som de fleste var venstrehendte eller selv det høyeste tårnet i verden uten å telle byene på mer enn 4 millioner innbyggere eller det høyeste tårnet bygget av folk der minst én av de første navnene besatte bokstaven C. enormt. Deretter til en pris av 20 euro uten reduksjon, vi klatre ved et løft på toppen av dette delirium. Første morsomme triks: Amish-folket. Det var av Amish-folket. Du vet dette fellesskapet (Sveits til opphavet) hvis medlemmer kle alle slike og live uten elektrisitet i autarky litt. Bah det er i hadde 6. Tre par. Vi ville ha sagt på nissens gutta fordi de var små med et spenn av skjegg, en halm hat, hår som har en form bisarre, en vest av jakke i svart drakt, svart bukse, blå skjorte. Kvinner har de et forheng og en lang svart kjole. De 6 var kjede seg ihjel. Det er synd, fordi disse menneskene ikke har bil og flytte i en hest og vogn. Lucy har fortalt meg at hvis du for eksempel går til Zoo, t es at å se hest og vogn før. Men bra av kuppet jeg sier at det er en halmristerne hva for dem. Hvis det er å gjøre det shit det er relou antar jeg. Når de taler de knurrer. Det er morsomt. Det er som i USA som du kan se tips som ekte. Hva slags fellesskap for ulike som er her og hele verden bryr seg. I ekte det er som meg som badait på dem Hein, den andre de foutaient. M hadde blitt bedt om å sette (allerede), og jeg ser sin far i bunnen som ikke bare bjørner den berømte t- skjorte rød men han også over Jersey slag i vest/vest som setter spillere. Det en annen turist-TIPS: en tur på lekter i byen i midten av skyskrapere og deretter på Lake Michigan også å se byen langt. Ærlig talt, for vakre også. Den er for vakker. Deretter midt i det hele er det selvfølgelig Trump Tower, reist et slikt hanen, det er den vakreste, den Høieste, den mest strålende og deretter bah vi tar i foto i front av hva. Hotellet der s er gjort myrde Martin Luther King (snille nøyaktig på nivå med den hvite ting like over bilen der), deretter uten overgang mig er det et triks som har merket meg med Usa (til slutt i ekte det er full av triks). Form det har to som jeg ønsker her å sett i lys hvis du lar meg. Allerede, rapporten til miljøet. Så bra. Vi vet av kuppet at USA i form av forbruk og forurensing som er BOF omkring. Etter i ekte det er verre. Slag det er land i Asia for eksempel der gutta har absolutt ingen respekt for miljøet og svingende deres tips bokstavelig talt overalt i flygende kulene SEK (cf Thailand). Men i ekte kan vi si at det er en viss sammenheng mellom hva slags utvikling av landet si og deretter rapporten til miljøet. Til slutt i ekte jeg ikke vet om det er et spørsmål om utvikling og deretter jeg har laziness å gå tilbake i denne debatten. Alltid er det som. I USA, de har ikke alle de samme utdanning som vi sammenlignet med at. Snille og vi vil huske alle av selvbedrag som vi inculquait har lang tid og som er nå av reflekser for oss snille ikke la vannet renne når vi vasker hender eller at vi pusser tennene, nemlig at jakt av vann bruker av drikkevann derfor sikre mindre på utveksling i pissant i dusjen, sortere Siden 1945 minst, verden lever i amerikansk tid, enten av modi, musikk, filmer eller økonomisk suksess, til tross for den periodiske kriser. I tillegg, den 11. september 2001 har vært det mest omtalt hendelse for alle klokkeslett, summit av en bølge av dominerende kraft. Mens valget av Barack Obamas valgkampanje har rapportert en annen gang. Imidlertid så tidlig som 1900, analytikere framkalt av Americanization av verden med en angst i forhold, og det bør ikke glemmes at den franske revolusjon ble innledet av den amerikanske revolusjonen med et par grunnleggelsen tekster. Disse få eksemplene viser at siden fødsel, USA har tjent som modell, en stang av attraksjonen for utflyttere av alle origins, selv før til å spille en aktiv rolle i saker av verden. Denne boken ikke søker å behandle bare påvirkning av USA i verden, men for å forstå alle de interne kilder som har formet den sistnevnte fra 1776 til våre dager. Av meufs til hår og rednecks. Avfall, ikke lanseringen av land, slå av lyset når du deler et rom, fordel den gange og transport i felles, heller enn bil, utvikle compostes i sin hage, tenker å gå til Carrefour med posen ellers vil vi måtte kjøpe et papir i det.... Og så var det skolen som er satt også ved å organisere samlingen av pluggene på sylindrene for gjør jeg vet ikke hva (ja i sannhet hvorfor fucking? Jeg har aldri forstått) eller deretter av resirkulering konkurranse av avfall, uten å telle avfall planter som vi besøkte, og da husker jeg at det var lært rett vinkel hva slags avfall vil gi hva og eventuelle (plast flasker = POLAR jakker). Og det er også alle de strategier som de har utviklet for ikke tåle temperaturer litt ekstreme i modus lukke lukkerne. dagen, åpne vinduet om natten og drikke regelmessig om sommeren for å ikke dø av varme og deretter for vinteren setter polar jakker, deres alle i en samme deler og riv deretter brødene i si at det er verre andre steder, og som i det minste var et tak. I USA, ingenting av alle som finnes. Det er mye mer enkelt: Når det er varmt, clim til blokkene. Når det er kaldt, Varmeanlegg til ballen. Det er ingen offentlig transport derfor bil. Lys = tent. Hele tiden, selv i natt (for å hindre tyver eller hvis du noen gang TE elektrisk å gå vann likesom). Ingen sortering av avfall. Finnes ikke. Og deretter virkelig snille dem bra. Ikke bare er de la vannet kjører når de vasker tenner eller at de savonnent, enten, men i tillegg er de veldig sinte som vi ikke nødvendigvis. Meg i ekte jeg slå av vann fra dusjen når jeg såper (Endelig tror jeg fordi fordømte det er ikke på hele tiden av dagen min som jeg merker det mest), men etter at hvis jeg ser noen som ikke å gjøre jeg buffere. Men dem, de får virkelig ikke at vi kan slå det av. Mor til Lucy hun hadde gjort til meg", men du har ikke kald ??? ". Snille... ikke... og mer ekte når jeg mener det er helt normalt å slukke fordi hvis det fortsetter å strømme, såpe som du du kommer direkte med vann slag det helt mot produktiv... Til slutt vet jeg ikke. Og da den samme, du kommer i en super marked, de er delirium en artikkel/en pose. Av kuppet du igjen med 10000 plastposer. Og alt er pakket i tillegg. Noen som helst. Den andre gode tips også c er maten. Men det er ikke at Chicago Hein. Vent men stopp. Jeg har ikke talt av Bouffe jeg ikke tro det. Usa. Der, det er et triks som de har forstått er at antallet nødvendigvis premium på kvalitet. For meg er det mitt credo derfor allerede jeg ble erobret. At det enten til restau, blant folk i butikker og hva er satt i, foran, C er antallet. Dessuten, force er å se at kvaliteten ikke er satt til side og det er det som er det engineering. Maten er god. Produktene er bra. Deretter oppmerksomheten Jeg sier ikke at det er grønn, bio, gebyrer og at jeg nødvendigvis spiste av kyllinger som hadde som to ben. Men det er gode produkter i form av smak. Snille fordi til dem, i slutten de har samme praksis på vi i enten. Slag det er samme dyr, som gir melk og derfor av ost. Fucking de elsker ost det er pleeeeein triks til stekt ost og alt. Faktisk, USA ser ut som barn. Slag er at av Bouffe som flett nødvendigvis til barn. Og til meg derfor. Snille de har ideer om mat som bare barn bevisstløs ville ha: for eksempel er Memphis som er særlig bomull. Slag når hun har en vis en fyr rengjøre bakken med en pchit pchit og en tannbørste i den største av de stille. Eller deretter når hun har en visning av en fyr på tvers av veien med en lastebil og et stort banner som var å flyte en stor amerikansk flagg i ryggen. Det er også morsomt. Ouiiii jeg vet som skjuler den sosiale elendighet blablabla. Men i ekte slag objektivt, ser du at det er morsomt. Skriv inn gutta er noen ganger morsomme slag hvor de snakker og alt de er morsomme de gir fiskeri. Voila. Deretter så jeg vil ikke føttene til Usa før minst et tiår, sa jeg til meg selv at det var kult å få gode tips. Det var derfor den walis tårnet som er det høyeste tårnet i byen, det var det høyeste tårnet i verden før fremveksten av Asia derfor nå de sier at det er det høyeste tårnet i den vestlige verden. Ca får meg til å le for hver gang den superlativer som som i modus det høyeste tårnet av fremvoksende land eller det høyeste tårnet bygget av menn i alderen mellom 23 og 56 år, eller den mest høyt tårn bygget av et team av som de fleste var venstrehendte eller selv det høyeste tårnet i verden uten å telle byene på mer enn 4 millioner innbyggere eller det høyeste tårnet bygget av folk der minst én av de første navnene besatte bokstaven C. enormt. Deretter til en pris av 20 euro uten reduksjon, vi klatre ved et løft på toppen av dette delirium. Første morsomme triks: Amish-folket. Det var av Amish-folket. Du vet dette fellesskapet (Sveits til opphavet) hvis medlemmer kle alle slike og live uten elektrisitet i autarky litt. Bah det er i hadde 6. Tre par. Vi ville ha sagt på nissens gutta fordi de var små med et spenn av skjegg, en halm hat, hår som har en form bisarre, en vest av jakke i svart drakt, svart bukse, blå skjorte. Kvinner har de et forheng og en lang svart kjole. De 6 var kjede seg ihjel. Det er synd, fordi disse menneskene ikke har bil og flytte i en hest og vogn. Lucy har fortalt meg at hvis du for eksempel går til Zoo, t es at å se hest og vogn før. Men bra av kuppet jeg sier at det er en halmristerne hva for dem. Hvis det er å gjøre det shit det er relou antar jeg. Når de taler de knurrer. Det er morsomt. Det er som i USA som du kan se tips som ekte. Hva slags fellesskap for ulike som er her og hele verden bryr seg. I ekte det er som meg som badait på dem Hein, den andre de foutaient. M hadde blitt bedt om å sette (allerede), og jeg ser sin far i bunnen som ikke bare bjørner den berømte t- skjorte rød men han også over Jersey slag i vest/vest som setter spillere. Det en annen turist-TIPS: en tur på lekter i byen i midten av skyskrapere og deretter på Lake Michigan også å se byen langt. Ærlig talt, for vakre også. Den er for vakker. Deretter midt i det hele er det selvfølgelig Trump Tower, reist et slikt hanen, det er den vakreste, den Høieste, den mest strålende og deretter bah vi tar i foto i front av hva. Hotellet der s er gjort myrde Martin Luther King (snille nøyaktig på nivå med den hvite ting like over bilen der), deretter uten overgang mig er det et triks som har merket meg med Usa (til slutt i ekte det er full av triks). Form det har to som jeg ønsker her å sett i lys hvis du lar meg. Allerede, rapporten til miljøet. Så bra. Vi vet av kuppet at USA i form av forbruk og forurensing som er BOF omkring. Etter i ekte det er verre. Slag det er land i Asia for eksempel der gutta har absolutt ingen respekt for miljøet og svingende deres tips bokstavelig talt overalt i flygende kulene SEK (cf Thailand). Men i ekte kan vi si at det er en viss sammenheng mellom hva slags utvikling av landet si og deretter rapporten til miljøet. Til slutt i ekte jeg ikke vet om det er et spørsmål om utvikling og deretter jeg har laziness å gå tilbake i denne debatten. Alltid er det som. I USA, de har ikke alle de samme utdanning som vi sammenlignet med at. Snille og vi vil huske alle av selvbedrag som vi inculquait har lang tid og som er nå av reflekser for oss snille ikke la vannet renne når vi vasker hender eller at vi pusser tennene, nemlig at jakt av vann bruker av drikkevann derfor sikre mindre på utveksling i pissant i dusjen, sortere Siden 1945 minst, verden lever i amerikansk tid, enten av modi, musikk, filmer eller økonomisk suksess, til tross for den periodiske kriser. I tillegg, den 11. september 2001 har vært det mest omtalt hendelse for alle klokkeslett, summit av en bølge av dominerende kraft. Mens valget av Barack Obamas valgkampanje har rapportert en annen gang. Imidlertid så tidlig som 1900, analytikere framkalt av Americanization av verden med en angst i forhold, og det bør ikke glemmes at den franske revolusjon ble innledet av den amerikanske revolusjonen med et par grunnleggelsen tekster. Disse få eksemplene viser at siden fødsel, USA har tjent som modell, en stang av attraksjonen for utflyttere av alle origins, selv før til å spille en aktiv rolle i saker av verden. Denne boken ikke søker å behandle bare påvirkning av USA i verden, men for å forstå alle de interne kilder som har formet den sistnevnte fra 1776 til våre dager. Av meufs til hår og rednecks. Avfall, ikke lanseringen av land, slå av lyset når du deler et rom, fordel den gange og transport i felles, heller enn bil, utvikle compostes i sin hage, tenker å gå til Carrefour med posen ellers vil vi måtte kjøpe et papir i det.... Og så var det skolen som er satt også ved å organisere samlingen av pluggene på sylindrene for gjør jeg vet ikke hva (ja i sannhet hvorfor fucking? Jeg har aldri forstått) eller deretter av resirkulering konkurranse av avfall, uten å telle avfall planter som vi besøkte, og da husker jeg at det var lært rett vinkel hva slags avfall vil gi hva og eventuelle (plast flasker = POLAR jakker). Og det er også alle de strategier som de har utviklet for ikke tåle temperaturer litt ekstreme i modus lukke lukkerne. dagen, åpne vinduet om natten og drikke regelmessig om sommeren for å ikke dø av varme og deretter for vinteren setter polar jakker, deres alle i en samme deler og riv deretter brødene i si at det er verre andre steder, og som i det minste var et tak. I USA, ingenting av alle som finnes. Det er mye mer enkelt: Når det er varmt, clim til blokkene. Når det er kaldt, Varmeanlegg til ballen. Det er ingen offentlig transport derfor bil. Lys = tent. Hele tiden, selv i natt (for å hindre tyver eller hvis du noen gang TE elektrisk å gå vann likesom). Ingen sortering av avfall. Finnes ikke. Og deretter virkelig snille dem bra. Ikke bare er de la vannet kjører når de vasker tenner eller at de savonnent, enten, men i tillegg er de veldig sinte som vi ikke nødvendigvis. Meg i ekte jeg slå av vann fra dusjen når jeg såper (Endelig tror jeg fordi fordømte det er ikke på hele tiden av dagen min som jeg merker det mest), men etter at hvis jeg ser noen som ikke å gjøre jeg buffere. Men dem, de får virkelig ikke at vi kan slå det av. Mor til Lucy hun hadde gjort til meg", men du har ikke kald ??? ". Snille... ikke... og mer ekte når jeg mener det er helt normalt å slukke fordi hvis det fortsetter å strømme, såpe som du du kommer direkte med vann slag det helt mot produktiv... Til slutt vet jeg ikke. Og da den samme, du kommer i en super marked, de er delirium en artikkel/en pose. Av kuppet du igjen med 10000 plastposer. Og alt er pakket i tillegg. Noen som helst. Den andre gode tips også c er maten. Men det er ikke at Chicago Hein. Vent men stopp. Jeg har ikke talt av Bouffe jeg ikke tro det. Usa. Der, det er et triks som de har forstått er at antallet nødvendigvis premium på kvalitet. For meg er det mitt credo derfor allerede jeg ble erobret. At det enten til restau, blant folk i butikker og hva er satt i, foran, C er antallet. Dessuten, force er å se at kvaliteten ikke er satt til side og det er det som er det engineering. Maten er god. Produktene er bra. Deretter oppmerksomheten Jeg sier ikke at det er grønn, bio, gebyrer og at jeg nødvendigvis spiste av kyllinger som hadde som to ben. Men det er gode produkter i form av smak. Snille fordi til dem, i slutten de har samme praksis på vi i enten. Slag det er samme dyr, som gir melk og derfor av ost. Fucking de elsker ost det er pleeeeein triks til stekt ost og alt. Faktisk, USA ser ut som barn. Slag er at av Bouffe som flett nødvendigvis til barn. Og til meg derfor. Snille de har ideer om mat som bare barn bevisstløs ville ha: for eksempel er Memphis som er særlig bomull. Slag når hun har en vis en fyr rengjøre bakken med en pchit pchit og en tannbørste i den største av de stille. Eller deretter når hun har en visning av en fyr på tvers av veien med en lastebil og et stort banner som var å flyte en stor amerikansk flagg i ryggen. Det er også morsomt. Ouiiii jeg vet som skjuler den sosiale elendighet blablabla. Men i ekte slag objektivt, ser du at det er morsomt. Skriv inn gutta er noen ganger morsomme slag hvor de snakker og alt de er morsomme de gir fiskeri. Voila. Deretter så jeg vil ikke føttene til Usa før minst et tiår, sa jeg til meg selv at det var kult å få gode tips. Det var derfor den walis tårnet som er det høyeste tårnet i byen, det var det høyeste tårnet i verden før fremveksten av Asia derfor nå de sier at det er det høyeste tårnet i den vestlige verden. Ca får meg til å le for hver gang den superlativer som som i modus det høyeste tårnet av fremvoksende land eller det høyeste tårnet bygget av menn i alderen mellom 23 og 56 år, eller den mest høyt tårn bygget av et team av som de fleste var venstrehendte eller selv det høyeste tårnet i verden uten å telle byene på mer enn 4 millioner innbyggere eller det høyeste tårnet bygget av folk der minst én av de første navnene besatte bokstaven C. enormt. Deretter til en pris av 20 euro uten reduksjon, vi klatre ved et løft på toppen av dette delirium. Første morsomme triks: Amish-folket. Det var av Amish-folket. Du vet dette fellesskapet (Sveits til opphavet) hvis medlemmer kle alle slike og live uten elektrisitet i autarky litt. Bah det er i hadde 6. Tre par. Vi ville ha sagt på nissens gutta fordi de var små med et spenn av skjegg, en halm hat, hår som har en form bisarre, en vest av jakke i svart drakt, svart bukse, blå skjorte. Kvinner har de et forheng og en lang svart kjole. De 6 var kjede seg ihjel. Det er synd, fordi disse menneskene ikke har bil og flytte i en hest og vogn. Lucy har fortalt meg at hvis du for eksempel går til Zoo, t es at å se hest og vogn før. Men bra av kuppet jeg sier at det er en halmristerne hva for dem. Hvis det er å gjøre det shit det er relou antar jeg. Når de taler de knurrer. Det er morsomt. Det er som i USA som du kan se tips som ekte. Hva slags fellesskap for ulike som er her og hele verden bryr seg. I ekte det er som meg som badait på dem Hein, den andre de foutaient. M hadde blitt bedt om å sette (allerede), og jeg ser sin far i bunnen som ikke bare bjørner den berømte t- skjorte rød men han også over Jersey slag i vest/vest som setter spillere. Det en annen turist-TIPS: en tur på lekter i byen i midten av skyskrapere og deretter på Lake Michigan også å se byen langt. Ærlig talt, for vakre også. Den er for vakker. Deretter midt i det hele er det selvfølgelig Trump Tower, reist et slikt hanen, det er den vakreste, den Høieste, den mest strålende og deretter bah vi tar i foto i front av hva. Hotellet der s er gjort myrde Martin Luther King (snille nøyaktig på nivå med den hvite ting like over bilen der), deretter uten overgang mig er det et triks som har merket meg med Usa (til slutt i ekte det er full av triks). Form det har to som jeg ønsker her å sett i lys hvis du lar meg. Allerede, rapporten til miljøet. Så bra. Vi vet av kuppet at USA i form av forbruk og forurensing som er BOF omkring. Etter i ekte det er verre. Slag det er land i Asia for eksempel der gutta har absolutt ingen respekt for miljøet og svingende deres tips bokstavelig talt overalt i flygende kulene SEK (cf Thailand). Men i ekte kan vi si at det er en viss sammenheng mellom hva slags utvikling av landet si og deretter rapporten til miljøet. Til slutt i ekte jeg ikke vet om det er et spørsmål om utvikling og deretter jeg har laziness å gå tilbake i denne debatten. Alltid er det som. I USA, de har ikke alle de samme utdanning som vi sammenlignet med at. Snille og vi vil huske alle av selvbedrag som vi inculquait har lang tid og som er nå av reflekser for oss snille ikke la vannet renne når vi vasker hender eller at vi pusser tennene, nemlig at jakt av vann bruker av drikkevann derfor sikre mindre på utveksling i pissant i dusjen, sortere Siden 1945 minst, verden lever i amerikansk tid, enten av modi, musikk, filmer eller økonomisk suksess, til tross for den periodiske kriser. I tillegg, den 11. september 2001 har vært det mest omtalt hendelse for alle klokkeslett, summit av en bølge av dominerende kraft. Mens valget av Barack Obamas valgkampanje har rapportert en annen gang. Imidlertid så tidlig som 1900, analytikere framkalt av Americanization av verden med en angst i forhold, og det bør ikke glemmes at den franske revolusjon ble innledet av den amerikanske revolusjonen med et par grunnleggelsen tekster. Disse få eksemplene viser at siden fødsel, USA har tjent som modell, en stang av attraksjonen for utflyttere av alle origins, selv før til å spille en aktiv rolle i saker av verden. Denne boken ikke søker å behandle bare påvirkning av USA i verden, men for å forstå alle de interne kilder som har formet den sistnevnte fra 1776 til våre dager. Av meufs til hår og rednecks. Avfall, ikke lanseringen av land, slå av lyset når du deler et rom, fordel den gange og transport i felles, heller enn bil, utvikle compostes i sin hage, tenker å gå til Carrefour med posen ellers vil vi måtte kjøpe et papir i det.... Og så var det skolen som er satt også ved å organisere samlingen av pluggene på sylindrene for gjør jeg vet ikke hva (ja i sannhet hvorfor fucking? Jeg har aldri forstått) eller deretter av resirkulering konkurranse av avfall, uten å telle avfall planter som vi besøkte, og da husker jeg at det var lært rett vinkel hva slags avfall vil gi hva og eventuelle (plast flasker = POLAR jakker). Og det er også alle de strategier som de har utviklet for ikke tåle temperaturer litt ekstreme i modus lukke lukkerne. dagen, åpne vinduet om natten og drikke regelmessig om sommeren for å ikke dø av varme og deretter for vinteren setter polar jakker, deres alle i en samme deler og riv deretter brødene i si at det er verre andre steder, og som i det minste var et tak. I USA, ingenting av alle som finnes. Det er mye mer enkelt: Når det er varmt, clim til blokkene. Når det er kaldt, Varmeanlegg til ballen. Det er ingen offentlig transport derfor bil. Lys = tent. Hele tiden, selv i natt (for å hindre tyver eller hvis du noen gang TE elektrisk å gå vann likesom). Ingen sortering av avfall. Finnes ikke. Og deretter virkelig snille dem bra. Ikke bare er de la vannet kjører når de vasker tenner eller at de savonnent, enten, men i tillegg er de veldig sinte som vi ikke nødvendigvis. Meg i ekte jeg slå av vann fra dusjen når jeg såper (Endelig tror jeg fordi fordømte det er ikke på hele tiden av dagen min som jeg merker det mest), men etter at hvis jeg ser noen som ikke å gjøre jeg buffere. Men dem, de får virkelig ikke at vi kan slå det av. Mor til Lucy hun hadde gjort til meg", men du har ikke kald ??? ". Snille... ikke... og mer ekte når jeg mener det er helt normalt å slukke fordi hvis det fortsetter å strømme, såpe som du du kommer direkte med vann slag det helt mot produktiv... Til slutt vet jeg ikke. Og da den samme, du kommer i en super marked, de er delirium en artikkel/en pose. Av kuppet du igjen med 10000 plastposer. Og alt er pakket i tillegg. Noen som helst. Den andre gode tips også c er maten. Men det er ikke at Chicago Hein. Vent men stopp. Jeg har ikke talt av Bouffe jeg ikke tro det. Usa. Der, det er et triks som de har forstått er at antallet nødvendigvis premium på kvalitet. For meg er det mitt credo derfor allerede jeg ble erobret. At det enten til restau, blant folk i butikker og hva er satt i, foran, C er antallet. Dessuten, force er å se at kvaliteten ikke er satt til side og det er det som er det engineering. Maten er god. Produktene er bra. Deretter oppmerksomheten Jeg sier ikke at det er grønn, bio, gebyrer og at jeg nødvendigvis spiste av kyllinger som hadde som to ben. Men det er gode produkter i form av smak. Snille fordi til dem, i slutten de har samme praksis på vi i enten. Slag det er samme dyr, som gir melk og derfor av ost. Fucking de elsker ost det er pleeeeein triks til stekt ost og alt. Faktisk, USA ser ut som barn. Slag er at av Bouffe som flett nødvendigvis til barn. Og til meg derfor. Snille de har ideer om mat som bare barn bevisstløs ville ha: for eksempel er Memphis som er særlig bomull. Slag når hun har en vis en fyr rengjøre bakken med en pchit pchit og en tannbørste i den største av de stille. Eller deretter når hun har en visning av en fyr på tvers av veien med en lastebil og et stort banner som var å flyte en stor amerikansk flagg i ryggen. Det er også morsomt. Ouiiii jeg vet som skjuler den sosiale elendighet blablabla. Men i ekte slag objektivt, ser du at det er morsomt. Skriv inn gutta er noen ganger morsomme slag hvor de snakker og alt de er morsomme de gir fiskeri. Voila. Deretter så jeg vil ikke føttene til Usa før minst et tiår, sa jeg til meg selv at det var kult å få gode tips. Det var derfor den walis tårnet som er det høyeste tårnet i byen, det var det høyeste tårnet i verden før fremveksten av Asia derfor nå de sier at det er det høyeste tårnet i den vestlige verden. Ca får meg til å le for hver gang den superlativer som som i modus det høyeste tårnet av fremvoksende land eller det høyeste tårnet bygget av menn i alderen mellom 23 og 56 år, eller den mest høyt tårn bygget av et team av som de fleste var venstrehendte eller selv det høyeste tårnet i verden uten å telle byene på mer enn 4 millioner innbyggere eller det høyeste tårnet bygget av folk der minst én av de første navnene besatte bokstaven C. enormt. Deretter til en pris av 20 euro uten reduksjon, vi klatre ved et løft på toppen av dette delirium. Første morsomme triks: Amish-folket. Det var av Amish-folket. Du vet dette fellesskapet (Sveits til opphavet) hvis medlemmer kle alle slike og live uten elektrisitet i autarky litt. Bah det er i hadde 6. Tre par. Vi ville ha sagt på nissens gutta fordi de var små med et spenn av skjegg, en halm hat, hår som har en form bisarre, en vest av jakke i svart drakt, svart bukse, blå skjorte. Kvinner har de et forheng og en lang svart kjole. De 6 var kjede seg ihjel. Det er synd, fordi disse menneskene ikke har bil og flytte i en hest og vogn. Lucy har fortalt meg at hvis du for eksempel går til Zoo, t es at å se hest og vogn før. Men bra av kuppet jeg sier at det er en halmristerne hva for dem. Hvis det er å gjøre det shit det er relou antar jeg. Når de taler de knurrer. Det er morsomt. Det er som i USA som du kan se tips som ekte. Hva slags fellesskap for ulike som er her og hele verden bryr seg. I ekte det er som meg som badait på dem Hein, den andre de foutaient. M hadde blitt bedt om å sette (allerede), og jeg ser sin far i bunnen som ikke bare bjørner den berømte t- skjorte rød men han også over Jersey slag i vest/vest som setter spillere. Det en annen turist-TIPS: en tur på lekter i byen i midten av skyskrapere og deretter på Lake Michigan også å se byen langt. Ærlig talt, for vakre også. Den er for vakker. Deretter midt i det hele er det selvfølgelig Trump Tower, reist et slikt hanen, det er den vakreste, den Høieste, den mest strålende og deretter bah vi tar i foto i front av hva. Hotellet der s er gjort myrde Martin Luther King (snille nøyaktig på nivå med den hvite ting like over bilen der), deretter uten overgang mig er det et triks som har merket meg med Usa (til slutt i ekte det er full av triks). Form det har to som jeg ønsker her å sett i lys hvis du lar meg. Allerede, rapporten til miljøet. Så bra. Vi vet av kuppet at USA i form av forbruk og forurensing som er BOF omkring. Etter i ekte det er verre. Slag det er land i Asia for eksempel der gutta har absolutt ingen respekt for miljøet og svingende deres tips bokstavelig talt overalt i flygende kulene SEK (cf Thailand). Men i ekte kan vi si at det er en viss sammenheng mellom hva slags utvikling av landet si og deretter rapporten til miljøet. Til slutt i ekte jeg ikke vet om det er et spørsmål om utvikling og deretter jeg har laziness å gå tilbake i denne debatten. Alltid er det som. I USA, de har ikke alle de samme utdanning som vi sammenlignet med at. Snille og vi vil huske alle av selvbedrag som vi inculquait har lang tid og som er nå av reflekser for oss snille ikke la vannet renne når vi vasker hender eller at vi pusser tennene, nemlig at jakt av vann bruker av drikkevann derfor sikre mindre på utveksling i pissant i dusjen, sortere Siden 1945 minst, verden lever i amerikansk tid, enten av modi, musikk, filmer eller økonomisk suksess, til tross for den periodiske kriser. I tillegg, den 11. september 2001 har vært det mest omtalt hendelse for alle klokkeslett, summit av en bølge av dominerende kraft. Mens valget av Barack Obamas valgkampanje har rapportert en annen gang. Imidlertid så tidlig som 1900, analytikere framkalt av Americanization av verden med en angst i forhold, og det bør ikke glemmes at den franske revolusjon ble innledet av den amerikanske revolusjonen med et par grunnleggelsen tekster. Disse få eksemplene viser at siden fødsel, USA har tjent som modell, en stang av attraksjonen for utflyttere av alle origins, selv før til å spille en aktiv rolle i saker av verden. Denne boken ikke søker å behandle bare påvirkning av USA i verden, men for å forstå alle de interne kilder som har formet den sistnevnte fra 1776 til våre dager. Av meufs til hår og rednecks. Avfall, ikke lanseringen av land, slå av lyset når du deler et rom, fordel den gange og transport i felles, heller enn bil, utvikle compostes i sin hage, tenker å gå til Carrefour med posen ellers vil vi måtte kjøpe et papir i det.... Og så var det skolen som er satt også ved å organisere samlingen av pluggene på sylindrene for gjør jeg vet ikke hva (ja i sannhet hvorfor fucking? Jeg har aldri forstått) eller deretter av resirkulering konkurranse av avfall, uten å telle avfall planter som vi besøkte, og da husker jeg at det var lært rett vinkel hva slags avfall vil gi hva og eventuelle (plast flasker = POLAR jakker). Og det er også alle de strategier som de har utviklet for ikke tåle temperaturer litt ekstreme i modus lukke lukkerne. dagen, åpne vinduet om natten og drikke regelmessig om sommeren for å ikke dø av varme og deretter for vinteren setter polar jakker, deres alle i en samme deler og riv deretter brødene i si at det er verre andre steder, og som i det minste var et tak. I USA, ingenting av alle som finnes. Det er mye mer enkelt: Når det er varmt, clim til blokkene. Når det er kaldt, Varmeanlegg til ballen. Det er ingen offentlig transport derfor bil. Lys = tent. Hele tiden, selv i natt (for å hindre tyver eller hvis du noen gang TE elektrisk å gå vann likesom). Ingen sortering av avfall. Finnes ikke. Og deretter virkelig snille dem bra. Ikke bare er de la vannet kjører når de vasker tenner eller at de savonnent, enten, men i tillegg er de veldig sinte som vi ikke nødvendigvis. Meg i ekte jeg slå av vann fra dusjen når jeg såper (Endelig tror jeg fordi fordømte det er ikke på hele tiden av dagen min som jeg merker det mest), men etter at hvis jeg ser noen som ikke å gjøre jeg buffere. Men dem, de får virkelig ikke at vi kan slå det av. Mor til Lucy hun hadde gjort til meg", men du har ikke kald ??? ". Snille... ikke... og mer ekte når jeg mener det er helt normalt å slukke fordi hvis det fortsetter å strømme, såpe som du du kommer direkte med vann slag det helt mot produktiv... Til slutt vet jeg ikke. Og da den samme, du kommer i en super marked, de er delirium en artikkel/en pose. Av kuppet du igjen med 10000 plastposer. Og alt er pakket i tillegg. Noen som helst. Den andre gode tips også c er maten. Men det er ikke at Chicago Hein. Vent men stopp. Jeg har ikke talt av Bouffe jeg ikke tro det. Usa. Der, det er et triks som de har forstått er at antallet nødvendigvis premium på kvalitet. For meg er det mitt credo derfor allerede jeg ble erobret. At det enten til restau, blant folk i butikker og hva er satt i, foran, C er antallet. Dessuten, force er å se at kvaliteten ikke er satt til side og det er det som er det engineering. Maten er god. Produktene er bra. Deretter oppmerksomheten Jeg sier ikke at det er grønn, bio, gebyrer og at jeg nødvendigvis spiste av kyllinger som hadde som to ben. Men det er gode produkter i form av smak. Snille fordi til dem, i slutten de har samme praksis på vi i enten. Slag det er samme dyr, som gir melk og derfor av ost. Fucking de elsker ost det er pleeeeein triks til stekt ost og alt. Faktisk, USA ser ut som barn. Slag er at av Bouffe som flett nødvendigvis til barn. Og til meg derfor. Snille de har ideer om mat som bare barn bevisstløs ville ha: for eksempel er
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :