maritime kysten 8

Falls er attelèrent til en politisk oppgave av gudegitte andel. I hele nord i landet stod på konvensjoner for menneskerettigheter for kvinner modellert på som i Seneca Falls, tusenvis av mennesker deltok på første, i Worcester, Massachusetts, i 1850. Det aktivister hadde forutsett mulige forstyrrelser og latterliggjøring, og de har lidt, andelen av menn deltok på konferanser i den hensikt å ødelegge dem. Men kvinner og deres allierte skrev iherdig. I 1864, da virket det mulig at slutten på slaveriet går hånd i hånd med lik statsborgerskap og universal, de sendte til Senatet bønner er signert av 100 000 underskriverne. I januar 1865, før slutten av krigen av separatisme, kongressen og landene i Union ratifisert 1200 endring, som setter en slutt på slaveriet og ufrivillige treller Det narkotika, de stopper, den forsiktig i midlertidig anstalt for 4 dager. Allerede. Det ovenfor, ved sin utgang, det er gjort overføring av jobben hans og hans skole. Som et resultat av hva hun er funnet i en shit svart med jeg vet ikke hvor mange tusenvis av dollar i gjeld og spesielt til 8 små kreditter til å bli uteksaminert. Bra. Men Kristen én gjør ham ikke. Det skjer alltid å få ut av shits (antar jeg fordi virkelig ellers ville det være død). Av kuppet, hun har laget av hender og føtter til å hente sine 8 studiepoeng og hun fant en jobb betalt 68 000 dollar per år (for å gi deg en idé, det er den lønnen som jeg vil på slutten av karrieren min, når jeg er gammel, forsuret og slitne), og spesielt den har klart å få ut med en betinget dom. Ved mot som er på tilbud: Ingenting vises på hans oppbevaringsboksen hvis i to år, i tillegg til det faktum at hun kunne ikke på noe tidspunkt ut av Illinois (ah?), den ikke konsumere et gram av medikamenter (bra), og ikke en dråpe alkohol (WTF?). Slag det er å si at til enhver tid, hans prøvetids offiser kommer, ber ham om å vann likesom i en écocup og pauser med. A.. Tid. I.... bra. Jeg vil virkelig ikke gjøre pochetronne Hein. Men for meg er den eneste løsningen for at den fungerer, er å være religiøs. Tiltro. Det er nødvendig at Delirium har en guddommelig dimensjon. Fordi i teorien, gjennomført jul, dagen i året, grytene mellom kameratene, bursdager, smaksprøver av gode viner, happy hour, rancarts, anestesi, sår i munnen (Ah Bah ja vent), støtte i situasjoner av ubehag som det som jeg snakket til deg (men strenghet Kristen er aldri flau så det passerer) ... Og likevel sier jeg det for meg som er relativt vanlig ved rapporten til det. Men Kristen må forstå. Denne personen bruker medikamentet i industrielle mengder. En base av seals hele kvelden og syre tre ganger per uke. Og deretter alkohol... for å gi deg en ordre av idé, i siste semester, hun ferdig 4 fucking ganger til sykehuset på grunn av alkohol. I sykehusets gutta. På det sted hvor det tar folk når det er virkelig betyr at de dør. Bra. Av kuppet, mens du nipper til sin Vodka ingefær, hun forklarte oss at det kom til å bli hold ... når vi lar. At alt dette historie hadde forandret livet og at hun følte at det var på tide at det bør holdes i fliser. Egentlig var det tenkt å stoppe ..... og i verste fall den har funnet en slags oppskrift av blandingen som deceives den testikler av urin. Men det er ingen grunn fordi hun virkelig har bestemt seg for å holde den form den har så den ristes, det har virkelig forstått leksjon .... Men på noen måte hun mener at guttene vil aldri Checker det forventer. Det er i Chicago nå! Det er byen med Al Capone og mens ekte gutta har noe annet å fuck, den kan sove på hans to ører......... Folkens, det vil noensinne. Jeg vet det er umulig. Det Army Chick den Week-End av før det kommer det var i festoche skrus inn til døden. Og deretter en måned før det er ødelagt av Illinois å gå i Colorado på et blås av hode... Det er dritt gutta. Det vil aldri. Den eneste løsningen er at faktisk det Justice glem. Hva.... Jeg tviler. Deretter: Til spørsmålet er hva vi kan fremdeles se i kjølvannet av orkanen Katrina, svaret er ikke. Det er ganske utrolig når en vet at det er tolv år, denne orkanen som øyet var rimelig størrelse på 40 km i diameter hadde slukt opp 80 % av byen og drepte ikke mindre enn Grundtvig-folk. Meg jeg så Katrina i barer fordi de tre fjerdedeler av tid, cocktailer ble kalt eller den som den er, eller orkanen (som vil si orkan). Gutta har derfor su gjenoppretting fra traumet. Men igjen er det stormer i USA og spesielt i sør er det når selv noe skjøgen. Lucy) er gikk i søk på glød som det hadde redusert fra Chartres (WTF?) og sistnevnte utgjorde derfor vår eneste kilde til lys. Det folkens. Noen fly. Det var egentlig litt skummelt. Fordi god. Ett er når selv i landet av tornadoer. Plutselig er det har lenge spurt hvis det ikke var for at vi skulle gå for å ta tilflukt i kjelleren av FCC (endelig meg var jeg lurer på hva det var skjer huh... For alle praktiske tenkte det var mer dem må innrømme). Men faktum er at følgende morgen, stearinlys var brent, Elektrisitet var ikke rabatt, og spesielt C var det kaos i byen hva. Vi gikk vi til New Orleans og på banen har vi sett hele trær blokkerer veien eller overveldende i husene, og deretter lyset helt gnager (også andre steder i det sørlige usa, trafikklys de henger på ledninger i stedet for å settes på polene. Lucy forklart for meg at det er nettopp på grunn av tordenvær som de var installert som det). Og da det var mangel på mat av kuppet. Alle restaurantene var stengt. Vi måtte gjøre en Mcdonald's bordell. Den ene og eneste gangen jeg gjorde en Mcdonald's for hele oppholdet (ikke av bekymring, jeg har klart å finne min bold kapital andre steder (jeg hadde gjort et regime oppstrøms for å la meg av sted, men det har ikke markedet)). New Orleans (28 til 30. mai): En kort for øyeblikket, det var ennå ikke ferdig å få slik at vi ikke kunne dra nytte av det. Vi besøkte byen ouf. Gutta denne byen er sprø. Jeg har aldri sett en så stor by i hele mitt liv i ekte. Type V er så imponerende. Jeg ønsker virkelig å gå til Chicago for to årsaker. Først og før alle ting, fordi det er hva som foregikk i min favoritt-serien i verden, nødsituasjoner. Så ja du vil fortelle meg at denne serien er ferdig siden oktober 2009, at det er nødvendig å flytte til noe annet etc, noe jeg gjorde, men jeg husker fremdeles med melankoli av mine år høyskoler hvor jeg var bokstavelig talt en fanatiker av denne serien. Hva slags bilder av leger i bunnen av skjermen på en bærbar PC. Vifte vifte vifte. Bra. Av kuppet i denne forbindelse, JEG bassiné Lucy med Cook County Hospital i løpet av to uker, andre steder det PETAIT en kabel når det m beregnet til å uttale navnet på denne hosto (i ekte det er hyper vanskelig å si det folk inkludert aldri når jeg sa) og da jeg hadde en super lang samtale med sin grand mor om denne serien også. Jeg var også glad for å gå der, så jeg drar Lucy der nede. Så da vil du være i stand til å fortelle meg at det var en god anledning til å gå ned hvis jeg var virkelig en vifte. At det var verdt det så at jeg var på stedet. Bortsett fra at nødsituasjoner, det er en serie som 97 % av scenene vil tilbringe i sykehus som er så åpenbart et studio ligger i Hollywood. Slik at vi må se Chicago som 3 ganger av sesongene. Så, plutselig er det faktisk et sykehus som kalles Cook County i Chicago, men det ligger i utkanten, i nærheten av en park full av sprøyter og uteliggere sovne eller død, og spesielt det er helt lukket og kasseres. Det er bare ekkelt og ikke noe som øyeblikkelig hjelp. Han bare bærer samme navn hva. Og det verste av det verste av det verste i denne historien er at ... bah jeg visste det. Men når det samme. Av kuppet Lucy hadde seum absolutt, men en legitim seum fordi det er jeg som har sterke meninger. Vi la så Tennessee for New Orleans, Louisiana. Deretter allerede Louisiana den inkluderer rask nok hvorfor Napoleon har bokstavelig talt gitt til USA i 1803 (god, det har solgt 80 millioner franc, men det var virkelig en bit av brød og territoriet ble mye mer omfattende på den tiden). For det første fordi det var langt unna og at han allerede hadde alle de andre landene i Europa til å administrere, men også, og spesielt fordi ærlig talt er av sumper. Slag det er virkelig vann overalt med folk som fisk eller som er spredt rundt i båten. Hvis det er i dag ekstremt stilige se fordi den amerikanske har vært i stand til å ta eierskap til feltet, ett enkelt kan forestille seg at på 1800-tallet var det heller ikke gjort heller ikke å gjøre. Null. Hva er egentlig veldig veldig veldig stilig med New Orleans, er at det er en historie side unik som merker så snart den kommer. Allerede husene er vakre, de blander en kolonial arkitektur og en stil litt tropisk slag i Karibia. Og da han gjør hyper varmt. Det er også en by som er svært eklektisk fra etniske og kulturelle. Slag der så tidlig som på 1700-tallet var virkelig slappe av i avtaleperioden lar moralen og disipliner. Den franske var det ikke av noen streng for alle katolske selvbedrag og alt, det var veldig veldig ok å leve med folk av Falls er attelèrent til en politisk oppgave av gudegitte andel. I hele nord i landet stod på konvensjoner for menneskerettigheter for kvinner modellert på som i Seneca Falls, tusenvis av mennesker deltok på første, i Worcester, Massachusetts, i 1850. Det aktivister hadde forutsett mulige forstyrrelser og latterliggjøring, og de har lidt, andelen av menn deltok på konferanser i den hensikt å ødelegge dem. Men kvinner og deres allierte skrev iherdig. I 1864, da virket det mulig at slutten på slaveriet går hånd i hånd med lik statsborgerskap og universal, de sendte til Senatet bønner er signert av 100 000 underskriverne. I januar 1865, før slutten av krigen av separatisme, kongressen og landene i Union ratifisert 1200 endring, som setter en slutt på slaveriet og ufrivillige treller Det narkotika, de stopper, den forsiktig i midlertidig anstalt for 4 dager. Allerede. Det ovenfor, ved sin utgang, det er gjort overføring av jobben hans og hans skole. Som et resultat av hva hun er funnet i en shit svart med jeg vet ikke hvor mange tusenvis av dollar i gjeld og spesielt til 8 små kreditter til å bli uteksaminert. Bra. Men Kristen én gjør ham ikke. Det skjer alltid å få ut av shits (antar jeg fordi virkelig ellers ville det være død). Av kuppet, hun har laget av hender og føtter til å hente sine 8 studiepoeng og hun fant en jobb betalt 68 000 dollar per år (for å gi deg en idé, det er den lønnen som jeg vil på slutten av karrieren min, når jeg er gammel, forsuret og slitne), og spesielt den har klart å få ut med en betinget dom. Ved mot som er på tilbud: Ingenting vises på hans oppbevaringsboksen hvis i to år, i tillegg til det faktum at hun kunne ikke på noe tidspunkt ut av Illinois (ah?), den ikke konsumere et gram av medikamenter (bra), og ikke en dråpe alkohol (WTF?). Slag det er å si at til enhver tid, hans prøvetids offiser kommer, ber ham om å vann likesom i en écocup og pauser med. A.. Tid. I.... bra. Jeg vil virkelig ikke gjøre pochetronne Hein. Men for meg er den eneste løsningen for at den fungerer, er å være religiøs. Tiltro. Det er nødvendig at Delirium har en guddommelig dimensjon. Fordi i teorien, gjennomført jul, dagen i året, grytene mellom kameratene, bursdager, smaksprøver av gode viner, happy hour, rancarts, anestesi, sår i munnen (Ah Bah ja vent), støtte i situasjoner av ubehag som det som jeg snakket til deg (men strenghet Kristen er aldri flau så det passerer) ... Og likevel sier jeg det for meg som er relativt vanlig ved rapporten til det. Men Kristen må forstå. Denne personen bruker medikamentet i industrielle mengder. En base av seals hele kvelden og syre tre ganger per uke. Og deretter alkohol... for å gi deg en ordre av idé, i siste semester, hun ferdig 4 fucking ganger til sykehuset på grunn av alkohol. I sykehusets gutta. På det sted hvor det tar folk når det er virkelig betyr at de dør. Bra. Av kuppet, mens du nipper til sin Vodka ingefær, hun forklarte oss at det kom til å bli hold ... når vi lar. At alt dette historie hadde forandret livet og at hun følte at det var på tide at det bør holdes i fliser. Egentlig var det tenkt å stoppe ..... og i verste fall den har funnet en slags oppskrift av blandingen som deceives den testikler av urin. Men det er ingen grunn fordi hun virkelig har bestemt seg for å holde den form den har så den ristes, det har virkelig forstått leksjon .... Men på noen måte hun mener at guttene vil aldri Checker det forventer. Det er i Chicago nå! Det er byen med Al Capone og mens ekte gutta har noe annet å fuck, den kan sove på hans to ører......... Folkens, det vil noensinne. Jeg vet det er umulig. Det Army Chick den Week-End av før det kommer det var i festoche skrus inn til døden. Og deretter en måned før det er ødelagt av Illinois å gå i Colorado på et blås av hode... Det er dritt gutta. Det vil aldri. Den eneste løsningen er at faktisk det Justice glem. Hva.... Jeg tviler. Deretter: Til spørsmålet er hva vi kan fremdeles se i kjølvannet av orkanen Katrina, svaret er ikke. Det er ganske utrolig når en vet at det er tolv år, denne orkanen som øyet var rimelig størrelse på 40 km i diameter hadde slukt opp 80 % av byen og drepte ikke mindre enn Grundtvig-folk. Meg jeg så Katrina i barer fordi de tre fjerdedeler av tid, cocktailer ble kalt eller den som den er, eller orkanen (som vil si orkan). Gutta har derfor su gjenoppretting fra traumet. Men igjen er det stormer i USA og spesielt i sør er det når selv noe skjøgen. Lucy) er gikk i søk på glød som det hadde redusert fra Chartres (WTF?) og sistnevnte utgjorde derfor vår eneste kilde til lys. Det folkens. Noen fly. Det var egentlig litt skummelt. Fordi god. Ett er når selv i landet av tornadoer. Plutselig er det har lenge spurt hvis det ikke var for at vi skulle gå for å ta tilflukt i kjelleren av FCC (endelig meg var jeg lurer på hva det var skjer huh... For alle praktiske tenkte det var mer dem må innrømme). Men faktum er at følgende morgen, stearinlys var brent, Elektrisitet var ikke rabatt, og spesielt C var det kaos i byen hva. Vi gikk vi til New Orleans og på banen har vi sett hele trær blokkerer veien eller overveldende i husene, og deretter lyset helt gnager (også andre steder i det sørlige usa, trafikklys de henger på ledninger i stedet for å settes på polene. Lucy forklart for meg at det er nettopp på grunn av tordenvær som de var installert som det). Og da det var mangel på mat av kuppet. Alle restaurantene var stengt. Vi måtte gjøre en Mcdonald's bordell. Den ene og eneste gangen jeg gjorde en Mcdonald's for hele oppholdet (ikke av bekymring, jeg har klart å finne min bold kapital andre steder (jeg hadde gjort et regime oppstrøms for å la meg av sted, men det har ikke markedet)). New Orleans (28 til 30. mai): En kort for øyeblikket, det var ennå ikke ferdig å få slik at vi ikke kunne dra nytte av det. Vi besøkte byen ouf. Gutta denne byen er sprø. Jeg har aldri sett en så stor by i hele mitt liv i ekte. Type V er så imponerende. Jeg ønsker virkelig å gå til Chicago for to årsaker. Først og før alle ting, fordi det er hva som foregikk i min favoritt-serien i verden, nødsituasjoner. Så ja du vil fortelle meg at denne serien er ferdig siden oktober 2009, at det er nødvendig å flytte til noe annet etc, noe jeg gjorde, men jeg husker fremdeles med melankoli av mine år høyskoler hvor jeg var bokstavelig talt en fanatiker av denne serien. Hva slags bilder av leger i bunnen av skjermen på en bærbar PC. Vifte vifte vifte. Bra. Av kuppet i denne forbindelse, JEG bassiné Lucy med Cook County Hospital i løpet av to uker, andre steder det PETAIT en kabel når det m beregnet til å uttale navnet på denne hosto (i ekte det er hyper vanskelig å si det folk inkludert aldri når jeg sa) og da jeg hadde en super lang samtale med sin grand mor om denne serien også. Jeg var også glad for å gå der, så jeg drar Lucy der nede. Så da vil du være i stand til å fortelle meg at det var en god anledning til å gå ned hvis jeg var virkelig en vifte. At det var verdt det så at jeg var på stedet. Bortsett fra at nødsituasjoner, det er en serie som 97 % av scenene vil tilbringe i sykehus som er så åpenbart et studio ligger i Hollywood. Slik at vi må se Chicago som 3 ganger av sesongene. Så, plutselig er det faktisk et sykehus som kalles Cook County i Chicago, men det ligger i utkanten, i nærheten av en park full av sprøyter og uteliggere sovne eller død, og spesielt det er helt lukket og kasseres. Det er bare ekkelt og ikke noe som øyeblikkelig hjelp. Han bare bærer samme navn hva. Og det verste av det verste av det verste i denne historien er at ... bah jeg visste det. Men når det samme. Av kuppet Lucy hadde seum absolutt, men en legitim seum fordi det er jeg som har sterke meninger. Vi la så Tennessee for New Orleans, Louisiana. Deretter allerede Louisiana den inkluderer rask nok hvorfor Napoleon har bokstavelig talt gitt til USA i 1803 (god, det har solgt 80 millioner franc, men det var virkelig en bit av brød og territoriet ble mye mer omfattende på den tiden). For det første fordi det var langt unna og at han allerede hadde alle de andre landene i Europa til å administrere, men også, og spesielt fordi ærlig talt er av sumper. Slag det er virkelig vann overalt med folk som fisk eller som er spredt rundt i båten. Hvis det er i dag ekstremt stilige se fordi den amerikanske har vært i stand til å ta eierskap til feltet, ett enkelt kan forestille seg at på 1800-tallet var det heller ikke gjort heller ikke å gjøre. Null. Hva er egentlig veldig veldig veldig stilig med New Orleans, er at det er en historie side unik som merker så snart den kommer. Allerede husene er vakre, de blander en kolonial arkitektur og en stil litt tropisk slag i Karibia. Og da han gjør hyper varmt. Det er også en by som er svært eklektisk fra etniske og kulturelle. Slag der så tidlig som på 1700-tallet var virkelig slappe av i avtaleperioden lar moralen og disipliner. Den franske var det ikke av noen streng for alle katolske selvbedrag og alt, det var veldig veldig ok å leve med folk av Falls er attelèrent til en politisk oppgave av gudegitte andel. I hele nord i landet stod på konvensjoner for menneskerettigheter for kvinner modellert på som i Seneca Falls, tusenvis av mennesker deltok på første, i Worcester, Massachusetts, i 1850. Det aktivister hadde forutsett mulige forstyrrelser og latterliggjøring, og de har lidt, andelen av menn deltok på konferanser i den hensikt å ødelegge dem. Men kvinner og deres allierte skrev iherdig. I 1864, da virket det mulig at slutten på slaveriet går hånd i hånd med lik statsborgerskap og universal, de sendte til Senatet bønner er signert av 100 000 underskriverne. I januar 1865, før slutten av krigen av separatisme, kongressen og landene i Union ratifisert 1200 endring, som setter en slutt på slaveriet og ufrivillige treller Det narkotika, de stopper, den forsiktig i midlertidig anstalt for 4 dager. Allerede. Det ovenfor, ved sin utgang, det er gjort overføring av jobben hans og hans skole. Som et resultat av hva hun er funnet i en shit svart med jeg vet ikke hvor mange tusenvis av dollar i gjeld og spesielt til 8 små kreditter til å bli uteksaminert. Bra. Men Kristen én gjør ham ikke. Det skjer alltid å få ut av shits (antar jeg fordi virkelig ellers ville det være død). Av kuppet, hun har laget av hender og føtter til å hente sine 8 studiepoeng og hun fant en jobb betalt 68 000 dollar per år (for å gi deg en idé, det er den lønnen som jeg vil på slutten av karrieren min, når jeg er gammel, forsuret og slitne), og spesielt den har klart å få ut med en betinget dom. Ved mot som er på tilbud: Ingenting vises på hans oppbevaringsboksen hvis i to år, i tillegg til det faktum at hun kunne ikke på noe tidspunkt ut av Illinois (ah?), den ikke konsumere et gram av medikamenter (bra), og ikke en dråpe alkohol (WTF?). Slag det er å si at til enhver tid, hans prøvetids offiser kommer, ber ham om å vann likesom i en écocup og pauser med. A.. Tid. I.... bra. Jeg vil virkelig ikke gjøre pochetronne Hein. Men for meg er den eneste løsningen for at den fungerer, er å være religiøs. Tiltro. Det er nødvendig at Delirium har en guddommelig dimensjon. Fordi i teorien, gjennomført jul, dagen i året, grytene mellom kameratene, bursdager, smaksprøver av gode viner, happy hour, rancarts, anestesi, sår i munnen (Ah Bah ja vent), støtte i situasjoner av ubehag som det som jeg snakket til deg (men strenghet Kristen er aldri flau så det passerer) ... Og likevel sier jeg det for meg som er relativt vanlig ved rapporten til det. Men Kristen må forstå. Denne personen bruker medikamentet i industrielle mengder. En base av seals hele kvelden og syre tre ganger per uke. Og deretter alkohol... for å gi deg en ordre av idé, i siste semester, hun ferdig 4 fucking ganger til sykehuset på grunn av alkohol. I sykehusets gutta. På det sted hvor det tar folk når det er virkelig betyr at de dør. Bra. Av kuppet, mens du nipper til sin Vodka ingefær, hun forklarte oss at det kom til å bli hold ... når vi lar. At alt dette historie hadde forandret livet og at hun følte at det var på tide at det bør holdes i fliser. Egentlig var det tenkt å stoppe ..... og i verste fall den har funnet en slags oppskrift av blandingen som deceives den testikler av urin. Men det er ingen grunn fordi hun virkelig har bestemt seg for å holde den form den har så den ristes, det har virkelig forstått leksjon .... Men på noen måte hun mener at guttene vil aldri Checker det forventer. Det er i Chicago nå! Det er byen med Al Capone og mens ekte gutta har noe annet å fuck, den kan sove på hans to ører......... Folkens, det vil noensinne. Jeg vet det er umulig. Det Army Chick den Week-End av før det kommer det var i festoche skrus inn til døden. Og deretter en måned før det er ødelagt av Illinois å gå i Colorado på et blås av hode... Det er dritt gutta. Det vil aldri. Den eneste løsningen er at faktisk det Justice glem. Hva.... Jeg tviler. Deretter: Til spørsmålet er hva vi kan fremdeles se i kjølvannet av orkanen Katrina, svaret er ikke. Det er ganske utrolig når en vet at det er tolv år, denne orkanen som øyet var rimelig størrelse på 40 km i diameter hadde slukt opp 80 % av byen og drepte ikke mindre enn Grundtvig-folk. Meg jeg så Katrina i barer fordi de tre fjerdedeler av tid, cocktailer ble kalt eller den som den er, eller orkanen (som vil si orkan). Gutta har derfor su gjenoppretting fra traumet. Men igjen er det stormer i USA og spesielt i sør er det når selv noe skjøgen. Lucy) er gikk i søk på glød som det hadde redusert fra Chartres (WTF?) og sistnevnte utgjorde derfor vår eneste kilde til lys. Det folkens. Noen fly. Det var egentlig litt skummelt. Fordi god. Ett er når selv i landet av tornadoer. Plutselig er det har lenge spurt hvis det ikke var for at vi skulle gå for å ta tilflukt i kjelleren av FCC (endelig meg var jeg lurer på hva det var skjer huh... For alle praktiske tenkte det var mer dem må innrømme). Men faktum er at følgende morgen, stearinlys var brent, Elektrisitet var ikke rabatt, og spesielt C var det kaos i byen hva. Vi gikk vi til New Orleans og på banen har vi sett hele trær blokkerer veien eller overveldende i husene, og deretter lyset helt gnager (også andre steder i det sørlige usa, trafikklys de henger på ledninger i stedet for å settes på polene. Lucy forklart for meg at det er nettopp på grunn av tordenvær som de var installert som det). Og da det var mangel på mat av kuppet. Alle restaurantene var stengt. Vi måtte gjøre en Mcdonald's bordell. Den ene og eneste gangen jeg gjorde en Mcdonald's for hele oppholdet (ikke av bekymring, jeg har klart å finne min bold kapital andre steder (jeg hadde gjort et regime oppstrøms for å la meg av sted, men det har ikke markedet)). New Orleans (28 til 30. mai): En kort for øyeblikket, det var ennå ikke ferdig å få slik at vi ikke kunne dra nytte av det. Vi besøkte byen ouf. Gutta denne byen er sprø. Jeg har aldri sett en så stor by i hele mitt liv i ekte. Type V er så imponerende. Jeg ønsker virkelig å gå til Chicago for to årsaker. Først og før alle ting, fordi det er hva som foregikk i min favoritt-serien i verden, nødsituasjoner. Så ja du vil fortelle meg at denne serien er ferdig siden oktober 2009, at det er nødvendig å flytte til noe annet etc, noe jeg gjorde, men jeg husker fremdeles med melankoli av mine år høyskoler hvor jeg var bokstavelig talt en fanatiker av denne serien. Hva slags bilder av leger i bunnen av skjermen på en bærbar PC. Vifte vifte vifte. Bra. Av kuppet i denne forbindelse, JEG bassiné Lucy med Cook County Hospital i løpet av to uker, andre steder det PETAIT en kabel når det m beregnet til å uttale navnet på denne hosto (i ekte det er hyper vanskelig å si det folk inkludert aldri når jeg sa) og da jeg hadde en super lang samtale med sin grand mor om denne serien også. Jeg var også glad for å gå der, så jeg drar Lucy der nede. Så da vil du være i stand til å fortelle meg at det var en god anledning til å gå ned hvis jeg var virkelig en vifte. At det var verdt det så at jeg var på stedet. Bortsett fra at nødsituasjoner, det er en serie som 97 % av scenene vil tilbringe i sykehus som er så åpenbart et studio ligger i Hollywood. Slik at vi må se Chicago som 3 ganger av sesongene. Så, plutselig er det faktisk et sykehus som kalles Cook County i Chicago, men det ligger i utkanten, i nærheten av en park full av sprøyter og uteliggere sovne eller død, og spesielt det er helt lukket og kasseres. Det er bare ekkelt og ikke noe som øyeblikkelig hjelp. Han bare bærer samme navn hva. Og det verste av det verste av det verste i denne historien er at ... bah jeg visste det. Men når det samme. Av kuppet Lucy hadde seum absolutt, men en legitim seum fordi det er jeg som har sterke meninger. Vi la så Tennessee for New Orleans, Louisiana. Deretter allerede Louisiana den inkluderer rask nok hvorfor Napoleon har bokstavelig talt gitt til USA i 1803 (god, det har solgt 80 millioner franc, men det var virkelig en bit av brød og territoriet ble mye mer omfattende på den tiden). For det første fordi det var langt unna og at han allerede hadde alle de andre landene i Europa til å administrere, men også, og spesielt fordi ærlig talt er av sumper. Slag det er virkelig vann overalt med folk som fisk eller som er spredt rundt i båten. Hvis det er i dag ekstremt stilige se fordi den amerikanske har vært i stand til å ta eierskap til feltet, ett enkelt kan forestille seg at på 1800-tallet var det heller ikke gjort heller ikke å gjøre. Null. Hva er egentlig veldig veldig veldig stilig med New Orleans, er at det er en historie side unik som merker så snart den kommer. Allerede husene er vakre, de blander en kolonial arkitektur og en stil litt tropisk slag i Karibia. Og da han gjør hyper varmt. Det er også en by som er svært eklektisk fra etniske og kulturelle. Slag der så tidlig som på 1700-tallet var virkelig slappe av i avtaleperioden lar moralen og disipliner. Den franske var det ikke av noen streng for alle katolske selvbedrag og alt, det var veldig veldig ok å leve med folk av Falls er attelèrent til en politisk oppgave av gudegitte andel. I hele nord i landet stod på konvensjoner for menneskerettigheter for kvinner modellert på som i Seneca Falls, tusenvis av mennesker deltok på første, i Worcester, Massachusetts, i 1850. Det aktivister hadde forutsett mulige forstyrrelser og latterliggjøring, og de har lidt, andelen av menn deltok på konferanser i den hensikt å ødelegge dem. Men kvinner og deres allierte skrev iherdig. I 1864, da virket det mulig at slutten på slaveriet går hånd i hånd med lik statsborgerskap og universal, de sendte til Senatet bønner er signert av 100 000 underskriverne. I januar 1865, før slutten av krigen av separatisme, kongressen og landene i Union ratifisert 1200 endring, som setter en slutt på slaveriet og ufrivillige treller Det narkotika, de stopper, den forsiktig i midlertidig anstalt for 4 dager. Allerede. Det ovenfor, ved sin utgang, det er gjort overføring av jobben hans og hans skole. Som et resultat av hva hun er funnet i en shit svart med jeg vet ikke hvor mange tusenvis av dollar i gjeld og spesielt til 8 små kreditter til å bli uteksaminert. Bra. Men Kristen én gjør ham ikke. Det skjer alltid å få ut av shits (antar jeg fordi virkelig ellers ville det være død). Av kuppet, hun har laget av hender og føtter til å hente sine 8 studiepoeng og hun fant en jobb betalt 68 000 dollar per år (for å gi deg en idé, det er den lønnen som jeg vil på slutten av karrieren min, når jeg er gammel, forsuret og slitne), og spesielt den har klart å få ut med en betinget dom. Ved mot som er på tilbud: Ingenting vises på hans oppbevaringsboksen hvis i to år, i tillegg til det faktum at hun kunne ikke på noe tidspunkt ut av Illinois (ah?), den ikke konsumere et gram av medikamenter (bra), og ikke en dråpe alkohol (WTF?). Slag det er å si at til enhver tid, hans prøvetids offiser kommer, ber ham om å vann likesom i en écocup og pauser med. A.. Tid. I.... bra. Jeg vil virkelig ikke gjøre pochetronne Hein. Men for meg er den eneste løsningen for at den fungerer, er å være religiøs. Tiltro. Det er nødvendig at Delirium har en guddommelig dimensjon. Fordi i teorien, gjennomført jul, dagen i året, grytene mellom kameratene, bursdager, smaksprøver av gode viner, happy hour, rancarts, anestesi, sår i munnen (Ah Bah ja vent), støtte i situasjoner av ubehag som det som jeg snakket til deg (men strenghet Kristen er aldri flau så det passerer) ... Og likevel sier jeg det for meg som er relativt vanlig ved rapporten til det. Men Kristen må forstå. Denne personen bruker medikamentet i industrielle mengder. En base av seals hele kvelden og syre tre ganger per uke. Og deretter alkohol... for å gi deg en ordre av idé, i siste semester, hun ferdig 4 fucking ganger til sykehuset på grunn av alkohol. I sykehusets gutta. På det sted hvor det tar folk når det er virkelig betyr at de dør. Bra. Av kuppet, mens du nipper til sin Vodka ingefær, hun forklarte oss at det kom til å bli hold ... når vi lar. At alt dette historie hadde forandret livet og at hun følte at det var på tide at det bør holdes i fliser. Egentlig var det tenkt å stoppe ..... og i verste fall den har funnet en slags oppskrift av blandingen som deceives den testikler av urin. Men det er ingen grunn fordi hun virkelig har bestemt seg for å holde den form den har så den ristes, det har virkelig forstått leksjon .... Men på noen måte hun mener at guttene vil aldri Checker det forventer. Det er i Chicago nå! Det er byen med Al Capone og mens ekte gutta har noe annet å fuck, den kan sove på hans to ører......... Folkens, det vil noensinne. Jeg vet det er umulig. Det Army Chick den Week-End av før det kommer det var i festoche skrus inn til døden. Og deretter en måned før det er ødelagt av Illinois å gå i Colorado på et blås av hode... Det er dritt gutta. Det vil aldri. Den eneste løsningen er at faktisk det Justice glem. Hva.... Jeg tviler. Deretter: Til spørsmålet er hva vi kan fremdeles se i kjølvannet av orkanen Katrina, svaret er ikke. Det er ganske utrolig når en vet at det er tolv år, denne orkanen som øyet var rimelig størrelse på 40 km i diameter hadde slukt opp 80 % av byen og drepte ikke mindre enn Grundtvig-folk. Meg jeg så Katrina i barer fordi de tre fjerdedeler av tid, cocktailer ble kalt eller den som den er, eller orkanen (som vil si orkan). Gutta har derfor su gjenoppretting fra traumet. Men igjen er det stormer i USA og spesielt i sør er det når selv noe skjøgen. Lucy) er gikk i søk på glød som det hadde redusert fra Chartres (WTF?) og sistnevnte utgjorde derfor vår eneste kilde til lys. Det folkens. Noen fly. Det var egentlig litt skummelt. Fordi god. Ett er når selv i landet av tornadoer. Plutselig er det har lenge spurt hvis det ikke var for at vi skulle gå for å ta tilflukt i kjelleren av FCC (endelig meg var jeg lurer på hva det var skjer huh... For alle praktiske tenkte det var mer dem må innrømme). Men faktum er at følgende morgen, stearinlys var brent, Elektrisitet var ikke rabatt, og spesielt C var det kaos i byen hva. Vi gikk vi til New Orleans og på banen har vi sett hele trær blokkerer veien eller overveldende i husene, og deretter lyset helt gnager (også andre steder i det sørlige usa, trafikklys de henger på ledninger i stedet for å settes på polene. Lucy forklart for meg at det er nettopp på grunn av tordenvær som de var installert som det). Og da det var mangel på mat av kuppet. Alle restaurantene var stengt. Vi måtte gjøre en Mcdonald's bordell. Den ene og eneste gangen jeg gjorde en Mcdonald's for hele oppholdet (ikke av bekymring, jeg har klart å finne min bold kapital andre steder (jeg hadde gjort et regime oppstrøms for å la meg av sted, men det har ikke markedet)). New Orleans (28 til 30. mai): En kort for øyeblikket, det var ennå ikke ferdig å få slik at vi ikke kunne dra nytte av det. Vi besøkte byen ouf. Gutta denne byen er sprø. Jeg har aldri sett en så stor by i hele mitt liv i ekte. Type V er så imponerende. Jeg ønsker virkelig å gå til Chicago for to årsaker. Først og før alle ting, fordi det er hva som foregikk i min favoritt-serien i verden, nødsituasjoner. Så ja du vil fortelle meg at denne serien er ferdig siden oktober 2009, at det er nødvendig å flytte til noe annet etc, noe jeg gjorde, men jeg husker fremdeles med melankoli av mine år høyskoler hvor jeg var bokstavelig talt en fanatiker av denne serien. Hva slags bilder av leger i bunnen av skjermen på en bærbar PC. Vifte vifte vifte. Bra. Av kuppet i denne forbindelse, JEG bassiné Lucy med Cook County Hospital i løpet av to uker, andre steder det PETAIT en kabel når det m beregnet til å uttale navnet på denne hosto (i ekte det er hyper vanskelig å si det folk inkludert aldri når jeg sa) og da jeg hadde en super lang samtale med sin grand mor om denne serien også. Jeg var også glad for å gå der, så jeg drar Lucy der nede. Så da vil du være i stand til å fortelle meg at det var en god anledning til å gå ned hvis jeg var virkelig en vifte. At det var verdt det så at jeg var på stedet. Bortsett fra at nødsituasjoner, det er en serie som 97 % av scenene vil tilbringe i sykehus som er så åpenbart et studio ligger i Hollywood. Slik at vi må se Chicago som 3 ganger av sesongene. Så, plutselig er det faktisk et sykehus som kalles Cook County i Chicago, men det ligger i utkanten, i nærheten av en park full av sprøyter og uteliggere sovne eller død, og spesielt det er helt lukket og kasseres. Det er bare ekkelt og ikke noe som øyeblikkelig hjelp. Han bare bærer samme navn hva. Og det verste av det verste av det verste i denne historien er at ... bah jeg visste det. Men når det samme. Av kuppet Lucy hadde seum absolutt, men en legitim seum fordi det er jeg som har sterke meninger. Vi la så Tennessee for New Orleans, Louisiana. Deretter allerede Louisiana den inkluderer rask nok hvorfor Napoleon har bokstavelig talt gitt til USA i 1803 (god, det har solgt 80 millioner franc, men det var virkelig en bit av brød og territoriet ble mye mer omfattende på den tiden). For det første fordi det var langt unna og at han allerede hadde alle de andre landene i Europa til å administrere, men også, og spesielt fordi ærlig talt er av sumper. Slag det er virkelig vann overalt med folk som fisk eller som er spredt rundt i båten. Hvis det er i dag ekstremt stilige se fordi den amerikanske har vært i stand til å ta eierskap til feltet, ett enkelt kan forestille seg at på 1800-tallet var det heller ikke gjort heller ikke å gjøre. Null. Hva er egentlig veldig veldig veldig stilig med New Orleans, er at det er en historie side unik som merker så snart den kommer. Allerede husene er vakre, de blander en kolonial arkitektur og en stil litt tropisk slag i Karibia. Og da han gjør hyper varmt. Det er også en by som er svært eklektisk fra etniske og kulturelle. Slag der så tidlig som på 1700-tallet var virkelig slappe av i avtaleperioden lar moralen og disipliner. Den franske var det ikke av noen streng for alle katolske selvbedrag og alt, det var veldig veldig ok å leve med folk av Falls er attelèrent til en politisk oppgave av gudegitte andel. I hele nord i landet stod på konvensjoner for menneskerettigheter for kvinner modellert på som i Seneca Falls, tusenvis av mennesker deltok på første, i Worcester, Massachusetts, i 1850. Det aktivister hadde forutsett mulige forstyrrelser og latterliggjøring, og de har lidt, andelen av menn deltok på konferanser i den hensikt å ødelegge dem. Men kvinner og deres allierte skrev iherdig. I 1864, da virket det mulig at slutten på slaveriet går hånd i hånd med lik statsborgerskap og universal, de sendte til Senatet bønner er signert av 100 000 underskriverne. I januar 1865, før slutten av krigen av separatisme, kongressen og landene i Union ratifisert 1200 endring, som setter en slutt på slaveriet og ufrivillige treller Det narkotika, de stopper, den forsiktig i midlertidig anstalt for 4 dager. Allerede. Det ovenfor, ved sin utgang, det er gjort overføring av jobben hans og hans skole. Som et resultat av hva hun er funnet i en shit svart med jeg vet ikke hvor mange tusenvis av dollar i gjeld og spesielt til 8 små kreditter til å bli uteksaminert. Bra. Men Kristen én gjør ham ikke. Det skjer alltid å få ut av shits (antar jeg fordi virkelig ellers ville det være død). Av kuppet, hun har laget av hender og føtter til å hente sine 8 studiepoeng og hun fant en jobb betalt 68 000 dollar per år (for å gi deg en idé, det er den lønnen som jeg vil på slutten av karrieren min, når jeg er gammel, forsuret og slitne), og spesielt den har klart å få ut med en betinget dom. Ved mot som er på tilbud: Ingenting vises på hans oppbevaringsboksen hvis i to år, i tillegg til det faktum at hun kunne ikke på noe tidspunkt ut av Illinois (ah?), den ikke konsumere et gram av medikamenter (bra), og ikke en dråpe alkohol (WTF?). Slag det er å si at til enhver tid, hans prøvetids offiser kommer, ber ham om å vann likesom i en écocup og pauser med. A.. Tid. I.... bra. Jeg vil virkelig ikke gjøre pochetronne Hein. Men for meg er den eneste løsningen for at den fungerer, er å være religiøs. Tiltro. Det er nødvendig at Delirium har en guddommelig dimensjon. Fordi i teorien, gjennomført jul, dagen i året, grytene mellom kameratene, bursdager, smaksprøver av gode viner, happy hour, rancarts, anestesi, sår i munnen (Ah Bah ja vent), støtte i situasjoner av ubehag som det som jeg snakket til deg (men strenghet Kristen er aldri flau så det passerer) ... Og likevel sier jeg det for meg som er relativt vanlig ved rapporten til det. Men Kristen må forstå. Denne personen bruker medikamentet i industrielle mengder. En base av seals hele kvelden og syre tre ganger per uke. Og deretter alkohol... for å gi deg en ordre av idé, i siste semester, hun ferdig 4 fucking ganger til sykehuset på grunn av alkohol. I sykehusets gutta. På det sted hvor det tar folk når det er virkelig betyr at de dør. Bra. Av kuppet, mens du nipper til sin Vodka ingefær, hun forklarte oss at det kom til å bli hold ... når vi lar. At alt dette historie hadde forandret livet og at hun følte at det var på tide at det bør holdes i fliser. Egentlig var det tenkt å stoppe ..... og i verste fall den har funnet en slags oppskrift av blandingen som deceives den testikler av urin. Men det er ingen grunn fordi hun virkelig har bestemt seg for å holde den form den har så den ristes, det har virkelig forstått leksjon .... Men på noen måte hun mener at guttene vil aldri Checker det forventer. Det er i Chicago nå! Det er byen med Al Capone og mens ekte gutta har noe annet å fuck, den kan sove på hans to ører......... Folkens, det vil noensinne. Jeg vet det er umulig. Det Army Chick den Week-End av før det kommer det var i festoche skrus inn til døden. Og deretter en måned før det er ødelagt av Illinois å gå i Colorado på et blås av hode... Det er dritt gutta. Det vil aldri. Den eneste løsningen er at faktisk det Justice glem. Hva.... Jeg tviler. Deretter: Til spørsmålet er hva vi kan fremdeles se i kjølvannet av orkanen Katrina, svaret er ikke. Det er ganske utrolig når en vet at det er tolv år, denne orkanen som øyet var rimelig størrelse på 40 km i diameter hadde slukt opp 80 % av byen og drepte ikke mindre enn Grundtvig-folk. Meg jeg så Katrina i barer fordi de tre fjerdedeler av tid, cocktailer ble kalt eller den som den er, eller orkanen (som vil si orkan). Gutta har derfor su gjenoppretting fra traumet. Men igjen er det stormer i USA og spesielt i sør er det når selv noe skjøgen. Lucy) er gikk i søk på glød som det hadde redusert fra Chartres (WTF?) og sistnevnte utgjorde derfor vår eneste kilde til lys. Det folkens. Noen fly. Det var egentlig litt skummelt. Fordi god. Ett er når selv i landet av tornadoer. Plutselig er det har lenge spurt hvis det ikke var for at vi skulle gå for å ta tilflukt i kjelleren av FCC (endelig meg var jeg lurer på hva det var skjer huh... For alle praktiske tenkte det var mer dem må innrømme). Men faktum er at følgende morgen, stearinlys var brent, Elektrisitet var ikke rabatt, og spesielt C var det kaos i byen hva. Vi gikk vi til New Orleans og på banen har vi sett hele trær blokkerer veien eller overveldende i husene, og deretter lyset helt gnager (også andre steder i det sørlige usa, trafikklys de henger på ledninger i stedet for å settes på polene. Lucy forklart for meg at det er nettopp på grunn av tordenvær som de var installert som det). Og da det var mangel på mat av kuppet. Alle restaurantene var stengt. Vi måtte gjøre en Mcdonald's bordell. Den ene og eneste gangen jeg gjorde en Mcdonald's for hele oppholdet (ikke av bekymring, jeg har klart å finne min bold kapital andre steder (jeg hadde gjort et regime oppstrøms for å la meg av sted, men det har ikke markedet)). New Orleans (28 til 30. mai): En kort for øyeblikket, det var ennå ikke ferdig å få slik at vi ikke kunne dra nytte av det. Vi besøkte byen ouf. Gutta denne byen er sprø. Jeg har aldri sett en så stor by i hele mitt liv i ekte. Type V er så imponerende. Jeg ønsker virkelig å gå til Chicago for to årsaker. Først og før alle ting, fordi det er hva som foregikk i min favoritt-serien i verden, nødsituasjoner. Så ja du vil fortelle meg at denne serien er ferdig siden oktober 2009, at det er nødvendig å flytte til noe annet etc, noe jeg gjorde, men jeg husker fremdeles med melankoli av mine år høyskoler hvor jeg var bokstavelig talt en fanatiker av denne serien. Hva slags bilder av leger i bunnen av skjermen på en bærbar PC. Vifte vifte vifte. Bra. Av kuppet i denne forbindelse, JEG bassiné Lucy med Cook County Hospital i løpet av to uker, andre steder det PETAIT en kabel når det m beregnet til å uttale navnet på denne hosto (i ekte det er hyper vanskelig å si det folk inkludert aldri når jeg sa) og da jeg hadde en super lang samtale med sin grand mor om denne serien også. Jeg var også glad for å gå der, så jeg drar Lucy der nede. Så da vil du være i stand til å fortelle meg at det var en god anledning til å gå ned hvis jeg var virkelig en vifte. At det var verdt det så at jeg var på stedet. Bortsett fra at nødsituasjoner, det er en serie som 97 % av scenene vil tilbringe i sykehus som er så åpenbart et studio ligger i Hollywood. Slik at vi må se Chicago som 3 ganger av sesongene. Så, plutselig er det faktisk et sykehus som kalles Cook County i Chicago, men det ligger i utkanten, i nærheten av en park full av sprøyter og uteliggere sovne eller død, og spesielt det er helt lukket og kasseres. Det er bare ekkelt og ikke noe som øyeblikkelig hjelp. Han bare bærer samme navn hva. Og det verste av det verste av det verste i denne historien er at ... bah jeg visste det. Men når det samme. Av kuppet Lucy hadde seum absolutt, men en legitim seum fordi det er jeg som har sterke meninger. Vi la så Tennessee for New Orleans, Louisiana. Deretter allerede Louisiana den inkluderer rask nok hvorfor Napoleon har bokstavelig talt gitt til USA i 1803 (god, det har solgt 80 millioner franc, men det var virkelig en bit av brød og territoriet ble mye mer omfattende på den tiden). For det første fordi det var langt unna og at han allerede hadde alle de andre landene i Europa til å administrere, men også, og spesielt fordi ærlig talt er av sumper. Slag det er virkelig vann overalt med folk som fisk eller som er spredt rundt i båten. Hvis det er i dag ekstremt stilige se fordi den amerikanske har vært i stand til å ta eierskap til feltet, ett enkelt kan forestille seg at på 1800-tallet var det heller ikke gjort heller ikke å gjøre. Null. Hva er egentlig veldig veldig veldig stilig med New Orleans, er at det er en historie side unik som merker så snart den kommer. Allerede husene er vakre, de blander en kolonial arkitektur og en stil litt tropisk slag i Karibia. Og da han gjør hyper varmt. Det er også en by som er svært eklektisk fra etniske og kulturelle. Slag der så tidlig som på 1700-tallet var virkelig slappe av i avtaleperioden lar moralen og disipliner. Den franske var det ikke av noen streng for alle katolske selvbedrag og alt, det var veldig veldig ok å leve med folk av
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :