maritime kysten 2

av snø og skinnene er på rendez-vous i Colorado der winter sports resorts i Rocky Mountains tilbyr vakre skibakkene i midten av spektakulære landskap. Fra 1945 til våre dager, kraften i USA gikk ved å øke, men ikke i en kontinuerlig måte. Årene 1960 og 1970 har særlig omfattet en vanskelig periode. Men spørsmålet nå avgjørende er det ett å vite hva er denne kraften og hvordan du bruker det. Til denne tittelen, nyttårsaften som karakteriserer den utenrikspolitiske av disse siste år (holdninger svært forskjellige fra Presidents Bush og Obama) vis at en viss svimmelhet av strøm ser ut til å komme til USA. Den militære fremveksten av Kina, som gjelder på det høyeste punktet i Washington, er uten tvil den utfordringen i morgen til amerikansk makt. "Døden på et internett gratis og åpen" Bodie er en ghost town ligger i åsene i Bodie er i Sierra Nevada, i en høyde av 2554 meter. Gold Rush begynte 24. januar 1848, når gold har blitt funnet på Coloma av James W Marshall. I 1959, en liten gruppe av oppdagelsesreisende har funnet gull i fjellene i Sierra Nevada. William Bodey gir dermed navn til mine camp. I november samme år, Bodey omkom i en snø storm i alt til Mono Lake for forsyning. I 1876, standard selskap oppdaget en utnyttes LODE, som gjorde byen sopp. Totalt antall gull produsert av Bodie har blitt evaluert på $34 millioner. I 1880, og byen nå en befolkning på 10 000 innbyggere, den nest største byen i California på gang! Det ble deretter gradvis forlatt på grunn av to branner. På det tidspunktet, Bodie hadde to banker, mange saloonene (65 til den maksimale), et band, en jernbanestasjon, en forening for gruvedrift og arbeidere, flere aviser og et fengsel! Det attentater, shootings, slåsskamper og hold-ups var felles valuta. I tillegg, en legende sier at en liten jente lærling som hun flyttet til Bodie med hans familie ville ha sagt "Farvel Gud, jeg går til Bodie": "farvel, Gud, jeg kommer til å Bodie". I 1892, Bodie har vært knyttet til elektrisitet for å betjene kraftanlegget på standard selskap. Den elektriske linje etterfulgt en rett linje fordi de trodde på det tidspunktet at elektrisitet var gående hele høyre (de var redd for at hvis de var en sving med elektrisk kabel, elektrisitet går når selv noen høyre). Denne installasjonen nyskapende var en av de første programmene for transport av elektrisitet på lang avstand. På den dag i dag, er det fortsatt mindre enn 5 % av bygninger av era, og disse vedlikeholdes av rangers. Hvor ofte i denne debatten, de to leirene brukes det apokalyptiske argumenter. Den nye sjefen i FCC, Ajit Pai, svor at han var "Lagre innovasjon" og av en kamp" for frihet i ansiktet på overdreven forskrifter". Den sosialdemokratiske nordisten Jessica Rosenworcel, hun har advart at dette stemme signert "døden på et internett gratis og åpent. " Så ofte, i virkeligheten er plassert i midten. Leverandører av tilgang til Internett vil ikke gjøre noe, og interessene til forbruker vil bli forsvart av Federal Trade Commission (FTC). Men i fortiden, LEVERANDØREN Comcast har overskredet den gule linjen, spesielt i sinke ned BitTorrent trafikk, offisielt for å avlaste nettverket sitt. Og andre tilgang leverandører er mistenkt for å ha sinket trafikken på YouTube eller fra Netflix Uten Net nøytralitet, ISP skal være i stand til å foreslå en "betal prioritering" i trafikken. De kan for eksempel spørre til Netflix å gå til caisse for å sikre en optimal streaming. Frykt for oppfinnerne av Web, Tim Berners-Lee, er at denne hovedstaden-intensiv tilnærming fremmer giants på Web. YouTube vil ha hjelp til å betale, men ikke en unge start-opp, noe som ville være dårlig for innovasjon. Kampen fortsetter Etter denne beslutning av FCC, kampen skal nå ta plass i domstolene. Spesielt, mange folkevalgte, hovedsakelig demokrater, var i motsetning til denne repeal. Den nøytralitet av Net bør derfor være ett av problemene for valg av mid-mandat i november 2018. Hvis Demokrater er i stand til å gjenvinne kontroll av huset og senatet, de kan dra nytte av det å se fra toppen til bunnen av lover på telekommunikasjon som datoen tilbake til... 1934 og 1990. Denne gangen hvor jeg bor i salong for y se 100 % av folk og der når jeg sier min "Hi! "Chevrotant, folk hører meg ikke slik at Lucy er forpliktet til å gjøre en generell meddelelse å rapportere min tilstedeværelse. Ubehag. Vi spiser alle på terrassen der det er ca. 4567 °C (og jeg snakker om, selv ikke i Fahrenheit), fantastisk frokost som har forberedt Dina før at Lucy og jeg la for Memphis, Tennessee (ja, jeg gjør som amerikanerne, de etter disse tre dager det er returnert til Memphis der denne gangen var Lucy som flyttet for godt. Det er å si at som Jenn, hun skulle forlate byen som har vært hans liv for fire år (mindre enn halvparten i Bangkok. Og ett i Paris også). Slag er virkelig delirium fjerner alle bildene av sin vegg, det tar alle sine saker og deretter kan vi dele det. Ærlig talt det var ment å være forferdelig. Jeg tør ikke engang forestille deg. Faktisk kan jeg litt tenk deg fordi siste året er det en liten bit av hva jeg levde i Thailand. Men ... Jeg vet ikke ... det for henne det var fire år hva. Alltid si navnet på staten bak byen av kupp for New York det er New York, New York jeg har alltid syntes at det var con). Kort. Det er opp til 5 timer på veien. Lucy led på denne veien som tar det ca. 18 ganger per år. På dette siste, er en industriell antall av et dyr som jeg noen gang har sett i mitt liv (i artikkelen en gang i en tegnefilm (El Dorado NDLR). Det er også hele Biches. Selvfølgelig, alle død. Memphis (26 til 28. mai): Memphis, c er en by i sør av som 60 % av innbyggerne er svart. Det er også den tredje byen den mest dødelige av USA (sikkert på grunn av alle disse noirsJRIGOLE JRIGOLE JRIGOLE). I tillegg er det også i denne byen som er født den sjel, som er død Elvis og der s er gjort myrde Martin Luther King. Derfor kan vi dele på en kulturarv hederlig. Lucy viste meg sitt universitet. Det er et slags slott som i Harry Potter. De har bygget i modus gamle abbey på 1400-tallet, men ingen er lurt i måle hvor denne byen har ikke 200 år. En banner flåte (endelig henger faktisk) på 30% av husene. Det er mange trær. Den første by i USA, som jeg møtte, jeg derfor finne vakre (allerede), men også relativt små. Si til menneskelig størrelse. Med de beste venner av Lucy som hun snakker til meg i to år nå, og jeg ser vi er endelig skal spise kylling stekt og deretter de skal drikke i en slags bar som var et gammelt hus uttrykket jeg tror, og derfor til gulvet som er plassert i rom der personer som Ray Charles og Mick Jagger praktiseres bruk av medikamentet og døtre av glede. Dette bar er også ansett for å være hjemsøkt. Derfor, to meufs som har luften litt connes er i ett av rommene ikke tent og filmingen rundt dem med deres iphone7 for å se om det virkelig er spøkelser. Bingo, y. Det meufs er sjokkert over tusen kraften til å se at på deres video middels BOF, kan du se den slags hvit tips gå hyper levittene. I.... Jeg hadde den laziness å tro. Og til slutt, den tredje triks som M hadde merket (men faktisk sier jeg før fordi det er mindre interessant), er at en amerikansk, når den har trampled av snø og skinnene er på rendez-vous i Colorado der winter sports resorts i Rocky Mountains tilbyr vakre skibakkene i midten av spektakulære landskap. Fra 1945 til våre dager, kraften i USA gikk ved å øke, men ikke i en kontinuerlig måte. Årene 1960 og 1970 har særlig omfattet en vanskelig periode. Men spørsmålet nå avgjørende er det ett å vite hva er denne kraften og hvordan du bruker det. Til denne tittelen, nyttårsaften som karakteriserer den utenrikspolitiske av disse siste år (holdninger svært forskjellige fra Presidents Bush og Obama) vis at en viss svimmelhet av strøm ser ut til å komme til USA. Den militære fremveksten av Kina, som gjelder på det høyeste punktet i Washington, er uten tvil den utfordringen i morgen til amerikansk makt. "Døden på et internett gratis og åpen" Bodie er en ghost town ligger i åsene i Bodie er i Sierra Nevada, i en høyde av 2554 meter. Gold Rush begynte 24. januar 1848, når gold har blitt funnet på Coloma av James W Marshall. I 1959, en liten gruppe av oppdagelsesreisende har funnet gull i fjellene i Sierra Nevada. William Bodey gir dermed navn til mine camp. I november samme år, Bodey omkom i en snø storm i alt til Mono Lake for forsyning. I 1876, standard selskap oppdaget en utnyttes LODE, som gjorde byen sopp. Totalt antall gull produsert av Bodie har blitt evaluert på $34 millioner. I 1880, og byen nå en befolkning på 10 000 innbyggere, den nest største byen i California på gang! Det ble deretter gradvis forlatt på grunn av to branner. På det tidspunktet, Bodie hadde to banker, mange saloonene (65 til den maksimale), et band, en jernbanestasjon, en forening for gruvedrift og arbeidere, flere aviser og et fengsel! Det attentater, shootings, slåsskamper og hold-ups var felles valuta. I tillegg, en legende sier at en liten jente lærling som hun flyttet til Bodie med hans familie ville ha sagt "Farvel Gud, jeg går til Bodie": "farvel, Gud, jeg kommer til å Bodie". I 1892, Bodie har vært knyttet til elektrisitet for å betjene kraftanlegget på standard selskap. Den elektriske linje etterfulgt en rett linje fordi de trodde på det tidspunktet at elektrisitet var gående hele høyre (de var redd for at hvis de var en sving med elektrisk kabel, elektrisitet går når selv noen høyre). Denne installasjonen nyskapende var en av de første programmene for transport av elektrisitet på lang avstand. På den dag i dag, er det fortsatt mindre enn 5 % av bygninger av era, og disse vedlikeholdes av rangers. Hvor ofte i denne debatten, de to leirene brukes det apokalyptiske argumenter. Den nye sjefen i FCC, Ajit Pai, svor at han var "Lagre innovasjon" og av en kamp" for frihet i ansiktet på overdreven forskrifter". Den sosialdemokratiske nordisten Jessica Rosenworcel, hun har advart at dette stemme signert "døden på et internett gratis og åpent. " Så ofte, i virkeligheten er plassert i midten. Leverandører av tilgang til Internett vil ikke gjøre noe, og interessene til forbruker vil bli forsvart av Federal Trade Commission (FTC). Men i fortiden, LEVERANDØREN Comcast har overskredet den gule linjen, spesielt i sinke ned BitTorrent trafikk, offisielt for å avlaste nettverket sitt. Og andre tilgang leverandører er mistenkt for å ha sinket trafikken på YouTube eller fra Netflix Uten Net nøytralitet, ISP skal være i stand til å foreslå en "betal prioritering" i trafikken. De kan for eksempel spørre til Netflix å gå til caisse for å sikre en optimal streaming. Frykt for oppfinnerne av Web, Tim Berners-Lee, er at denne hovedstaden-intensiv tilnærming fremmer giants på Web. YouTube vil ha hjelp til å betale, men ikke en unge start-opp, noe som ville være dårlig for innovasjon. Kampen fortsetter Etter denne beslutning av FCC, kampen skal nå ta plass i domstolene. Spesielt, mange folkevalgte, hovedsakelig demokrater, var i motsetning til denne repeal. Den nøytralitet av Net bør derfor være ett av problemene for valg av mid-mandat i november 2018. Hvis Demokrater er i stand til å gjenvinne kontroll av huset og senatet, de kan dra nytte av det å se fra toppen til bunnen av lover på telekommunikasjon som datoen tilbake til... 1934 og 1990. Denne gangen hvor jeg bor i salong for y se 100 % av folk og der når jeg sier min "Hi! "Chevrotant, folk hører meg ikke slik at Lucy er forpliktet til å gjøre en generell meddelelse å rapportere min tilstedeværelse. Ubehag. Vi spiser alle på terrassen der det er ca. 4567 °C (og jeg snakker om, selv ikke i Fahrenheit), fantastisk frokost som har forberedt Dina før at Lucy og jeg la for Memphis, Tennessee (ja, jeg gjør som amerikanerne, de etter disse tre dager det er returnert til Memphis der denne gangen var Lucy som flyttet for godt. Det er å si at som Jenn, hun skulle forlate byen som har vært hans liv for fire år (mindre enn halvparten i Bangkok. Og ett i Paris også). Slag er virkelig delirium fjerner alle bildene av sin vegg, det tar alle sine saker og deretter kan vi dele det. Ærlig talt det var ment å være forferdelig. Jeg tør ikke engang forestille deg. Faktisk kan jeg litt tenk deg fordi siste året er det en liten bit av hva jeg levde i Thailand. Men ... Jeg vet ikke ... det for henne det var fire år hva. Alltid si navnet på staten bak byen av kupp for New York det er New York, New York jeg har alltid syntes at det var con). Kort. Det er opp til 5 timer på veien. Lucy led på denne veien som tar det ca. 18 ganger per år. På dette siste, er en industriell antall av et dyr som jeg noen gang har sett i mitt liv (i artikkelen en gang i en tegnefilm (El Dorado NDLR). Det er også hele Biches. Selvfølgelig, alle død. Memphis (26 til 28. mai): Memphis, c er en by i sør av som 60 % av innbyggerne er svart. Det er også den tredje byen den mest dødelige av USA (sikkert på grunn av alle disse noirsJRIGOLE JRIGOLE JRIGOLE). I tillegg er det også i denne byen som er født den sjel, som er død Elvis og der s er gjort myrde Martin Luther King. Derfor kan vi dele på en kulturarv hederlig. Lucy viste meg sitt universitet. Det er et slags slott som i Harry Potter. De har bygget i modus gamle abbey på 1400-tallet, men ingen er lurt i måle hvor denne byen har ikke 200 år. En banner flåte (endelig henger faktisk) på 30% av husene. Det er mange trær. Den første by i USA, som jeg møtte, jeg derfor finne vakre (allerede), men også relativt små. Si til menneskelig størrelse. Med de beste venner av Lucy som hun snakker til meg i to år nå, og jeg ser vi er endelig skal spise kylling stekt og deretter de skal drikke i en slags bar som var et gammelt hus uttrykket jeg tror, og derfor til gulvet som er plassert i rom der personer som Ray Charles og Mick Jagger praktiseres bruk av medikamentet og døtre av glede. Dette bar er også ansett for å være hjemsøkt. Derfor, to meufs som har luften litt connes er i ett av rommene ikke tent og filmingen rundt dem med deres iphone7 for å se om det virkelig er spøkelser. Bingo, y. Det meufs er sjokkert over tusen kraften til å se at på deres video middels BOF, kan du se den slags hvit tips gå hyper levittene. I.... Jeg hadde den laziness å tro. Og til slutt, den tredje triks som M hadde merket (men faktisk sier jeg før fordi det er mindre interessant), er at en amerikansk, når den har trampled av snø og skinnene er på rendez-vous i Colorado der winter sports resorts i Rocky Mountains tilbyr vakre skibakkene i midten av spektakulære landskap. Fra 1945 til våre dager, kraften i USA gikk ved å øke, men ikke i en kontinuerlig måte. Årene 1960 og 1970 har særlig omfattet en vanskelig periode. Men spørsmålet nå avgjørende er det ett å vite hva er denne kraften og hvordan du bruker det. Til denne tittelen, nyttårsaften som karakteriserer den utenrikspolitiske av disse siste år (holdninger svært forskjellige fra Presidents Bush og Obama) vis at en viss svimmelhet av strøm ser ut til å komme til USA. Den militære fremveksten av Kina, som gjelder på det høyeste punktet i Washington, er uten tvil den utfordringen i morgen til amerikansk makt. "Døden på et internett gratis og åpen" Bodie er en ghost town ligger i åsene i Bodie er i Sierra Nevada, i en høyde av 2554 meter. Gold Rush begynte 24. januar 1848, når gold har blitt funnet på Coloma av James W Marshall. I 1959, en liten gruppe av oppdagelsesreisende har funnet gull i fjellene i Sierra Nevada. William Bodey gir dermed navn til mine camp. I november samme år, Bodey omkom i en snø storm i alt til Mono Lake for forsyning. I 1876, standard selskap oppdaget en utnyttes LODE, som gjorde byen sopp. Totalt antall gull produsert av Bodie har blitt evaluert på $34 millioner. I 1880, og byen nå en befolkning på 10 000 innbyggere, den nest største byen i California på gang! Det ble deretter gradvis forlatt på grunn av to branner. På det tidspunktet, Bodie hadde to banker, mange saloonene (65 til den maksimale), et band, en jernbanestasjon, en forening for gruvedrift og arbeidere, flere aviser og et fengsel! Det attentater, shootings, slåsskamper og hold-ups var felles valuta. I tillegg, en legende sier at en liten jente lærling som hun flyttet til Bodie med hans familie ville ha sagt "Farvel Gud, jeg går til Bodie": "farvel, Gud, jeg kommer til å Bodie". I 1892, Bodie har vært knyttet til elektrisitet for å betjene kraftanlegget på standard selskap. Den elektriske linje etterfulgt en rett linje fordi de trodde på det tidspunktet at elektrisitet var gående hele høyre (de var redd for at hvis de var en sving med elektrisk kabel, elektrisitet går når selv noen høyre). Denne installasjonen nyskapende var en av de første programmene for transport av elektrisitet på lang avstand. På den dag i dag, er det fortsatt mindre enn 5 % av bygninger av era, og disse vedlikeholdes av rangers. Hvor ofte i denne debatten, de to leirene brukes det apokalyptiske argumenter. Den nye sjefen i FCC, Ajit Pai, svor at han var "Lagre innovasjon" og av en kamp" for frihet i ansiktet på overdreven forskrifter". Den sosialdemokratiske nordisten Jessica Rosenworcel, hun har advart at dette stemme signert "døden på et internett gratis og åpent. " Så ofte, i virkeligheten er plassert i midten. Leverandører av tilgang til Internett vil ikke gjøre noe, og interessene til forbruker vil bli forsvart av Federal Trade Commission (FTC). Men i fortiden, LEVERANDØREN Comcast har overskredet den gule linjen, spesielt i sinke ned BitTorrent trafikk, offisielt for å avlaste nettverket sitt. Og andre tilgang leverandører er mistenkt for å ha sinket trafikken på YouTube eller fra Netflix Uten Net nøytralitet, ISP skal være i stand til å foreslå en "betal prioritering" i trafikken. De kan for eksempel spørre til Netflix å gå til caisse for å sikre en optimal streaming. Frykt for oppfinnerne av Web, Tim Berners-Lee, er at denne hovedstaden-intensiv tilnærming fremmer giants på Web. YouTube vil ha hjelp til å betale, men ikke en unge start-opp, noe som ville være dårlig for innovasjon. Kampen fortsetter Etter denne beslutning av FCC, kampen skal nå ta plass i domstolene. Spesielt, mange folkevalgte, hovedsakelig demokrater, var i motsetning til denne repeal. Den nøytralitet av Net bør derfor være ett av problemene for valg av mid-mandat i november 2018. Hvis Demokrater er i stand til å gjenvinne kontroll av huset og senatet, de kan dra nytte av det å se fra toppen til bunnen av lover på telekommunikasjon som datoen tilbake til... 1934 og 1990. Denne gangen hvor jeg bor i salong for y se 100 % av folk og der når jeg sier min "Hi! "Chevrotant, folk hører meg ikke slik at Lucy er forpliktet til å gjøre en generell meddelelse å rapportere min tilstedeværelse. Ubehag. Vi spiser alle på terrassen der det er ca. 4567 °C (og jeg snakker om, selv ikke i Fahrenheit), fantastisk frokost som har forberedt Dina før at Lucy og jeg la for Memphis, Tennessee (ja, jeg gjør som amerikanerne, de etter disse tre dager det er returnert til Memphis der denne gangen var Lucy som flyttet for godt. Det er å si at som Jenn, hun skulle forlate byen som har vært hans liv for fire år (mindre enn halvparten i Bangkok. Og ett i Paris også). Slag er virkelig delirium fjerner alle bildene av sin vegg, det tar alle sine saker og deretter kan vi dele det. Ærlig talt det var ment å være forferdelig. Jeg tør ikke engang forestille deg. Faktisk kan jeg litt tenk deg fordi siste året er det en liten bit av hva jeg levde i Thailand. Men ... Jeg vet ikke ... det for henne det var fire år hva. Alltid si navnet på staten bak byen av kupp for New York det er New York, New York jeg har alltid syntes at det var con). Kort. Det er opp til 5 timer på veien. Lucy led på denne veien som tar det ca. 18 ganger per år. På dette siste, er en industriell antall av et dyr som jeg noen gang har sett i mitt liv (i artikkelen en gang i en tegnefilm (El Dorado NDLR). Det er også hele Biches. Selvfølgelig, alle død. Memphis (26 til 28. mai): Memphis, c er en by i sør av som 60 % av innbyggerne er svart. Det er også den tredje byen den mest dødelige av USA (sikkert på grunn av alle disse noirsJRIGOLE JRIGOLE JRIGOLE). I tillegg er det også i denne byen som er født den sjel, som er død Elvis og der s er gjort myrde Martin Luther King. Derfor kan vi dele på en kulturarv hederlig. Lucy viste meg sitt universitet. Det er et slags slott som i Harry Potter. De har bygget i modus gamle abbey på 1400-tallet, men ingen er lurt i måle hvor denne byen har ikke 200 år. En banner flåte (endelig henger faktisk) på 30% av husene. Det er mange trær. Den første by i USA, som jeg møtte, jeg derfor finne vakre (allerede), men også relativt små. Si til menneskelig størrelse. Med de beste venner av Lucy som hun snakker til meg i to år nå, og jeg ser vi er endelig skal spise kylling stekt og deretter de skal drikke i en slags bar som var et gammelt hus uttrykket jeg tror, og derfor til gulvet som er plassert i rom der personer som Ray Charles og Mick Jagger praktiseres bruk av medikamentet og døtre av glede. Dette bar er også ansett for å være hjemsøkt. Derfor, to meufs som har luften litt connes er i ett av rommene ikke tent og filmingen rundt dem med deres iphone7 for å se om det virkelig er spøkelser. Bingo, y. Det meufs er sjokkert over tusen kraften til å se at på deres video middels BOF, kan du se den slags hvit tips gå hyper levittene. I.... Jeg hadde den laziness å tro. Og til slutt, den tredje triks som M hadde merket (men faktisk sier jeg før fordi det er mindre interessant), er at en amerikansk, når den har trampled av snø og skinnene er på rendez-vous i Colorado der winter sports resorts i Rocky Mountains tilbyr vakre skibakkene i midten av spektakulære landskap. Fra 1945 til våre dager, kraften i USA gikk ved å øke, men ikke i en kontinuerlig måte. Årene 1960 og 1970 har særlig omfattet en vanskelig periode. Men spørsmålet nå avgjørende er det ett å vite hva er denne kraften og hvordan du bruker det. Til denne tittelen, nyttårsaften som karakteriserer den utenrikspolitiske av disse siste år (holdninger svært forskjellige fra Presidents Bush og Obama) vis at en viss svimmelhet av strøm ser ut til å komme til USA. Den militære fremveksten av Kina, som gjelder på det høyeste punktet i Washington, er uten tvil den utfordringen i morgen til amerikansk makt. "Døden på et internett gratis og åpen" Bodie er en ghost town ligger i åsene i Bodie er i Sierra Nevada, i en høyde av 2554 meter. Gold Rush begynte 24. januar 1848, når gold har blitt funnet på Coloma av James W Marshall. I 1959, en liten gruppe av oppdagelsesreisende har funnet gull i fjellene i Sierra Nevada. William Bodey gir dermed navn til mine camp. I november samme år, Bodey omkom i en snø storm i alt til Mono Lake for forsyning. I 1876, standard selskap oppdaget en utnyttes LODE, som gjorde byen sopp. Totalt antall gull produsert av Bodie har blitt evaluert på $34 millioner. I 1880, og byen nå en befolkning på 10 000 innbyggere, den nest største byen i California på gang! Det ble deretter gradvis forlatt på grunn av to branner. På det tidspunktet, Bodie hadde to banker, mange saloonene (65 til den maksimale), et band, en jernbanestasjon, en forening for gruvedrift og arbeidere, flere aviser og et fengsel! Det attentater, shootings, slåsskamper og hold-ups var felles valuta. I tillegg, en legende sier at en liten jente lærling som hun flyttet til Bodie med hans familie ville ha sagt "Farvel Gud, jeg går til Bodie": "farvel, Gud, jeg kommer til å Bodie". I 1892, Bodie har vært knyttet til elektrisitet for å betjene kraftanlegget på standard selskap. Den elektriske linje etterfulgt en rett linje fordi de trodde på det tidspunktet at elektrisitet var gående hele høyre (de var redd for at hvis de var en sving med elektrisk kabel, elektrisitet går når selv noen høyre). Denne installasjonen nyskapende var en av de første programmene for transport av elektrisitet på lang avstand. På den dag i dag, er det fortsatt mindre enn 5 % av bygninger av era, og disse vedlikeholdes av rangers. Hvor ofte i denne debatten, de to leirene brukes det apokalyptiske argumenter. Den nye sjefen i FCC, Ajit Pai, svor at han var "Lagre innovasjon" og av en kamp" for frihet i ansiktet på overdreven forskrifter". Den sosialdemokratiske nordisten Jessica Rosenworcel, hun har advart at dette stemme signert "døden på et internett gratis og åpent. " Så ofte, i virkeligheten er plassert i midten. Leverandører av tilgang til Internett vil ikke gjøre noe, og interessene til forbruker vil bli forsvart av Federal Trade Commission (FTC). Men i fortiden, LEVERANDØREN Comcast har overskredet den gule linjen, spesielt i sinke ned BitTorrent trafikk, offisielt for å avlaste nettverket sitt. Og andre tilgang leverandører er mistenkt for å ha sinket trafikken på YouTube eller fra Netflix Uten Net nøytralitet, ISP skal være i stand til å foreslå en "betal prioritering" i trafikken. De kan for eksempel spørre til Netflix å gå til caisse for å sikre en optimal streaming. Frykt for oppfinnerne av Web, Tim Berners-Lee, er at denne hovedstaden-intensiv tilnærming fremmer giants på Web. YouTube vil ha hjelp til å betale, men ikke en unge start-opp, noe som ville være dårlig for innovasjon. Kampen fortsetter Etter denne beslutning av FCC, kampen skal nå ta plass i domstolene. Spesielt, mange folkevalgte, hovedsakelig demokrater, var i motsetning til denne repeal. Den nøytralitet av Net bør derfor være ett av problemene for valg av mid-mandat i november 2018. Hvis Demokrater er i stand til å gjenvinne kontroll av huset og senatet, de kan dra nytte av det å se fra toppen til bunnen av lover på telekommunikasjon som datoen tilbake til... 1934 og 1990. Denne gangen hvor jeg bor i salong for y se 100 % av folk og der når jeg sier min "Hi! "Chevrotant, folk hører meg ikke slik at Lucy er forpliktet til å gjøre en generell meddelelse å rapportere min tilstedeværelse. Ubehag. Vi spiser alle på terrassen der det er ca. 4567 °C (og jeg snakker om, selv ikke i Fahrenheit), fantastisk frokost som har forberedt Dina før at Lucy og jeg la for Memphis, Tennessee (ja, jeg gjør som amerikanerne, de etter disse tre dager det er returnert til Memphis der denne gangen var Lucy som flyttet for godt. Det er å si at som Jenn, hun skulle forlate byen som har vært hans liv for fire år (mindre enn halvparten i Bangkok. Og ett i Paris også). Slag er virkelig delirium fjerner alle bildene av sin vegg, det tar alle sine saker og deretter kan vi dele det. Ærlig talt det var ment å være forferdelig. Jeg tør ikke engang forestille deg. Faktisk kan jeg litt tenk deg fordi siste året er det en liten bit av hva jeg levde i Thailand. Men ... Jeg vet ikke ... det for henne det var fire år hva. Alltid si navnet på staten bak byen av kupp for New York det er New York, New York jeg har alltid syntes at det var con). Kort. Det er opp til 5 timer på veien. Lucy led på denne veien som tar det ca. 18 ganger per år. På dette siste, er en industriell antall av et dyr som jeg noen gang har sett i mitt liv (i artikkelen en gang i en tegnefilm (El Dorado NDLR). Det er også hele Biches. Selvfølgelig, alle død. Memphis (26 til 28. mai): Memphis, c er en by i sør av som 60 % av innbyggerne er svart. Det er også den tredje byen den mest dødelige av USA (sikkert på grunn av alle disse noirsJRIGOLE JRIGOLE JRIGOLE). I tillegg er det også i denne byen som er født den sjel, som er død Elvis og der s er gjort myrde Martin Luther King. Derfor kan vi dele på en kulturarv hederlig. Lucy viste meg sitt universitet. Det er et slags slott som i Harry Potter. De har bygget i modus gamle abbey på 1400-tallet, men ingen er lurt i måle hvor denne byen har ikke 200 år. En banner flåte (endelig henger faktisk) på 30% av husene. Det er mange trær. Den første by i USA, som jeg møtte, jeg derfor finne vakre (allerede), men også relativt små. Si til menneskelig størrelse. Med de beste venner av Lucy som hun snakker til meg i to år nå, og jeg ser vi er endelig skal spise kylling stekt og deretter de skal drikke i en slags bar som var et gammelt hus uttrykket jeg tror, og derfor til gulvet som er plassert i rom der personer som Ray Charles og Mick Jagger praktiseres bruk av medikamentet og døtre av glede. Dette bar er også ansett for å være hjemsøkt. Derfor, to meufs som har luften litt connes er i ett av rommene ikke tent og filmingen rundt dem med deres iphone7 for å se om det virkelig er spøkelser. Bingo, y. Det meufs er sjokkert over tusen kraften til å se at på deres video middels BOF, kan du se den slags hvit tips gå hyper levittene. I.... Jeg hadde den laziness å tro. Og til slutt, den tredje triks som M hadde merket (men faktisk sier jeg før fordi det er mindre interessant), er at en amerikansk, når den har trampled av snø og skinnene er på rendez-vous i Colorado der winter sports resorts i Rocky Mountains tilbyr vakre skibakkene i midten av spektakulære landskap. Fra 1945 til våre dager, kraften i USA gikk ved å øke, men ikke i en kontinuerlig måte. Årene 1960 og 1970 har særlig omfattet en vanskelig periode. Men spørsmålet nå avgjørende er det ett å vite hva er denne kraften og hvordan du bruker det. Til denne tittelen, nyttårsaften som karakteriserer den utenrikspolitiske av disse siste år (holdninger svært forskjellige fra Presidents Bush og Obama) vis at en viss svimmelhet av strøm ser ut til å komme til USA. Den militære fremveksten av Kina, som gjelder på det høyeste punktet i Washington, er uten tvil den utfordringen i morgen til amerikansk makt. "Døden på et internett gratis og åpen" Bodie er en ghost town ligger i åsene i Bodie er i Sierra Nevada, i en høyde av 2554 meter. Gold Rush begynte 24. januar 1848, når gold har blitt funnet på Coloma av James W Marshall. I 1959, en liten gruppe av oppdagelsesreisende har funnet gull i fjellene i Sierra Nevada. William Bodey gir dermed navn til mine camp. I november samme år, Bodey omkom i en snø storm i alt til Mono Lake for forsyning. I 1876, standard selskap oppdaget en utnyttes LODE, som gjorde byen sopp. Totalt antall gull produsert av Bodie har blitt evaluert på $34 millioner. I 1880, og byen nå en befolkning på 10 000 innbyggere, den nest største byen i California på gang! Det ble deretter gradvis forlatt på grunn av to branner. På det tidspunktet, Bodie hadde to banker, mange saloonene (65 til den maksimale), et band, en jernbanestasjon, en forening for gruvedrift og arbeidere, flere aviser og et fengsel! Det attentater, shootings, slåsskamper og hold-ups var felles valuta. I tillegg, en legende sier at en liten jente lærling som hun flyttet til Bodie med hans familie ville ha sagt "Farvel Gud, jeg går til Bodie": "farvel, Gud, jeg kommer til å Bodie". I 1892, Bodie har vært knyttet til elektrisitet for å betjene kraftanlegget på standard selskap. Den elektriske linje etterfulgt en rett linje fordi de trodde på det tidspunktet at elektrisitet var gående hele høyre (de var redd for at hvis de var en sving med elektrisk kabel, elektrisitet går når selv noen høyre). Denne installasjonen nyskapende var en av de første programmene for transport av elektrisitet på lang avstand. På den dag i dag, er det fortsatt mindre enn 5 % av bygninger av era, og disse vedlikeholdes av rangers. Hvor ofte i denne debatten, de to leirene brukes det apokalyptiske argumenter. Den nye sjefen i FCC, Ajit Pai, svor at han var "Lagre innovasjon" og av en kamp" for frihet i ansiktet på overdreven forskrifter". Den sosialdemokratiske nordisten Jessica Rosenworcel, hun har advart at dette stemme signert "døden på et internett gratis og åpent. " Så ofte, i virkeligheten er plassert i midten. Leverandører av tilgang til Internett vil ikke gjøre noe, og interessene til forbruker vil bli forsvart av Federal Trade Commission (FTC). Men i fortiden, LEVERANDØREN Comcast har overskredet den gule linjen, spesielt i sinke ned BitTorrent trafikk, offisielt for å avlaste nettverket sitt. Og andre tilgang leverandører er mistenkt for å ha sinket trafikken på YouTube eller fra Netflix Uten Net nøytralitet, ISP skal være i stand til å foreslå en "betal prioritering" i trafikken. De kan for eksempel spørre til Netflix å gå til caisse for å sikre en optimal streaming. Frykt for oppfinnerne av Web, Tim Berners-Lee, er at denne hovedstaden-intensiv tilnærming fremmer giants på Web. YouTube vil ha hjelp til å betale, men ikke en unge start-opp, noe som ville være dårlig for innovasjon. Kampen fortsetter Etter denne beslutning av FCC, kampen skal nå ta plass i domstolene. Spesielt, mange folkevalgte, hovedsakelig demokrater, var i motsetning til denne repeal. Den nøytralitet av Net bør derfor være ett av problemene for valg av mid-mandat i november 2018. Hvis Demokrater er i stand til å gjenvinne kontroll av huset og senatet, de kan dra nytte av det å se fra toppen til bunnen av lover på telekommunikasjon som datoen tilbake til... 1934 og 1990. Denne gangen hvor jeg bor i salong for y se 100 % av folk og der når jeg sier min "Hi! "Chevrotant, folk hører meg ikke slik at Lucy er forpliktet til å gjøre en generell meddelelse å rapportere min tilstedeværelse. Ubehag. Vi spiser alle på terrassen der det er ca. 4567 °C (og jeg snakker om, selv ikke i Fahrenheit), fantastisk frokost som har forberedt Dina før at Lucy og jeg la for Memphis, Tennessee (ja, jeg gjør som amerikanerne, de etter disse tre dager det er returnert til Memphis der denne gangen var Lucy som flyttet for godt. Det er å si at som Jenn, hun skulle forlate byen som har vært hans liv for fire år (mindre enn halvparten i Bangkok. Og ett i Paris også). Slag er virkelig delirium fjerner alle bildene av sin vegg, det tar alle sine saker og deretter kan vi dele det. Ærlig talt det var ment å være forferdelig. Jeg tør ikke engang forestille deg. Faktisk kan jeg litt tenk deg fordi siste året er det en liten bit av hva jeg levde i Thailand. Men ... Jeg vet ikke ... det for henne det var fire år hva. Alltid si navnet på staten bak byen av kupp for New York det er New York, New York jeg har alltid syntes at det var con). Kort. Det er opp til 5 timer på veien. Lucy led på denne veien som tar det ca. 18 ganger per år. På dette siste, er en industriell antall av et dyr som jeg noen gang har sett i mitt liv (i artikkelen en gang i en tegnefilm (El Dorado NDLR). Det er også hele Biches. Selvfølgelig, alle død. Memphis (26 til 28. mai): Memphis, c er en by i sør av som 60 % av innbyggerne er svart. Det er også den tredje byen den mest dødelige av USA (sikkert på grunn av alle disse noirsJRIGOLE JRIGOLE JRIGOLE). I tillegg er det også i denne byen som er født den sjel, som er død Elvis og der s er gjort myrde Martin Luther King. Derfor kan vi dele på en kulturarv hederlig. Lucy viste meg sitt universitet. Det er et slags slott som i Harry Potter. De har bygget i modus gamle abbey på 1400-tallet, men ingen er lurt i måle hvor denne byen har ikke 200 år. En banner flåte (endelig henger faktisk) på 30% av husene. Det er mange trær. Den første by i USA, som jeg møtte, jeg derfor finne vakre (allerede), men også relativt små. Si til menneskelig størrelse. Med de beste venner av Lucy som hun snakker til meg i to år nå, og jeg ser vi er endelig skal spise kylling stekt og deretter de skal drikke i en slags bar som var et gammelt hus uttrykket jeg tror, og derfor til gulvet som er plassert i rom der personer som Ray Charles og Mick Jagger praktiseres bruk av medikamentet og døtre av glede. Dette bar er også ansett for å være hjemsøkt. Derfor, to meufs som har luften litt connes er i ett av rommene ikke tent og filmingen rundt dem med deres iphone7 for å se om det virkelig er spøkelser. Bingo, y. Det meufs er sjokkert over tusen kraften til å se at på deres video middels BOF, kan du se den slags hvit tips gå hyper levittene. I.... Jeg hadde den laziness å tro. Og til slutt, den tredje triks som M hadde merket (men faktisk sier jeg før fordi det er mindre interessant), er at en amerikansk, når den har trampled
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :